چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : 57294
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر قرآن و عترت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) خبر داد

برگزاری دوره آموزشی معرفی ابعاد شخصیت حضرت فاطمه معصومه(س) در قم

قم نيوز : مدیر قرآن و عترت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) از برگزاری دوره آموزشی کوتاه مدت معرفی ابعاد شخصیت حضرت فاطمه معصومه(س) با عنوان «کوثر کویر»‌ در قم خبر داد.
برگزاری دوره آموزشی معرفی ابعاد شخصیت حضرت فاطمه معصومه(س) در قم
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم،‌ با اشاره به اینکه مرکز قرآن و عترت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) دوره‌های مختلف کوتاه و بلند مدت را در دستور کار خود قرار دارد، تصریح کرد: یکی از این دوره‌های کوتاه مدت معرفی ابعاد شخصیت حضرت فاطمه معصومه(س) با عنوان «کوثر کویر» است.
وی با بیان اینکه دوره آموزشی مذکور به مناسبت ایام ورود کاروان حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر مقدس قم برگزار می‌شود، اضافه کرد: در این دوره از اساتید برجسته آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در حوزه معارف استفاده می‌شود.
مدیر قرآن و عترت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) خاطرنشان کرد: برادران علاقمندان برای شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند با شماره 02537175527 و خواهران نیز با شماره 02537175561 تماس حاصل فرمایند.
وی یادآور شد: دوره آموزشی کوتاه مدت «کوثر کویر» از تاریخ 21 آذرماه آغاز و تا هشت دی‌ماه در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) ادامه خواهد داشت و بعد از برگزاری دوره نیز به افراد شرکت کننده گواهینامه معتبری اعطا می‌شود.
مشرف با تاکید بر اینکه برنامه‌های مختلف فرهنگی به مناسبت ایام ورود کاروان حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر مقدس قم و رحلت ایشان برای بانوان و دختران نوجوان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: افراد علاقمند می‌توانند با مراجعه به رواق‌های کودک و نوجوان و حضرت خدیجه(س) از این برنامه‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcgtx9n.ak9uy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما