چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : 57297
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت در اوزان 45، 51 و 78 صورت گرفت

معرفي برترين‌هاي روز نخست تكواندو پسران ايران در قم

قم نيوز : نفرات اول تا سوم مشترك سه وزن روز نخست پيكارهاي آزاد تكواندو قهرماني رده سني نوجوانان پسر كشور در قم معرفي و تجليل شدند.
معرفي برترين‌هاي روز نخست تكواندو پسران ايران در قم
به گزارش قم نیوز بعد از دو روز رقابت دختران نوجوان تکواندوکار در پیکارهای آزاد قهرمانی کشور به میزبانی هیأت‌ تکواندو استان قم، این هیأت‌ ورزشی طبق برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو به مدت سه روز نیز میزبانی مسابقات پسران نوجوان ایران را انجام می‌دهد.
رقابت‌های پسران نوجوان تکواندو کشور به مدت سه روز در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم برگزار می‌شود و در روز نخست آن تکواندوکاران اوزان منهای 45، 51 و به اضافه 78 کیلوگرم برای کسب عناوین برتر مقابل حریفان خود به روی شیاپچانگ رفتند.
این در حالی است که پیکارهای آزاد نوجوانان پسر ایران با بیش از 700 هوگوپوش برگزار می‌شود و برترین‌ها برای تشکیل اردوی تیم اعزامی ایران به پیکارهای کسب سهمیه المپیک جوانان و قهرمانی نوجوانان جهان در سال 2018 میلادی به اردو دعوت خواهند شد.
در پایان رقابت‌های روز نخست و در وزن منهای 45 کیلوگرم دانیال عربی از تهران قهرمان شد، مقام نایب‌قهرمانی به امیرمحمد امیرمحمدی دیگر عضو تیم هیأت‌ تهران رسید و سومین نماینده تهران در این وزن یعنی حسین لطفی همراه با محمد آموری از اصفهان مقام سوم مشترک را کسب کردند.
در وزن منهای 51 کیلوگرم آرین آرش از قزوین به مقام قهرمانی دست یافت، مهدی سخندان از البرز نایب‌قهرمان شد و مقام سوم مشترک را پیمان زینالی از زنجان و امیرمحمد غلامی از قم به دست آوردند، ضمن اینکه در وزن به اضافه 78 کیلوگرم به ترتیب نیما مهرعلی و محمدامین قدیانی از همراه با محمدرضا سلیمانی از فارس و محمدعلی خسروی از تهران رتبه‌های اول تا سوم مشترک را از آن خود کردند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcja8ei.uqeahzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما