چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 57308
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

شهردار قم با آیت‌الله مومن دیدار کرد

قم نيوز : شهردار قم با آیت‌الله مومن عضو مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌وگو کرد.
شهردار قم با آیت‌الله مومن دیدار کرد
شهردار قم با آیت‌الله مومن دیدار کرد
به گزارش قم نیوز دکتر سقائیان‌نژاد به همراه جمعی از معاونین شهری و مدیران شهرداری با آیت‌الله محمد مومن عضو مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌وگو کرد.
دکتر سقائیان‌نژاد در این دیدار ضمن تبیین برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در راستای توسعه و پیشرفت شهر قم، گزارشی از اقدامات انجام شده طی سال‌های اخیر در این شهر ارائه کرد.
شهردار قم ضمن ابراز رضایت از حمایت علما و مراجع عظام تقلید در تعیین تکلیف شرایط مالی و اقتصادی شهرداری، از تسویه بخش عمده بدهی‌های شهرداری و جذب طلب شهرداری از دولت خبر داد.
وی با تاکید بر اینکه شهرداری قم از حالت بحرانی خارج شده است، اظهار کرد: بدهی فعلی شهرداری به بانک‌ها یا پیمانکاران در حدود 300 تا 400 میلیارد تومان خواهد بود که این رقم در بین کلان‌شهرهای دیگر نیز وجود دارد و به امور روزمره آنها باز می‌گردد.
شهردار قم از ارائه تسهیلات ویژه به زائرین خبر داد و اظهار کرد: در گذشته شاهد شرایط نامطلوبی از نظر اسکان موقت زائرین در شهر بودیم و طی این سال‌ها بوستان‌های شهر تبدیل به کمپ زائر شد و امکاناتی نیز فراهم کردیم که نصب چادر در شهر متوقف شده و به چند فضای اختصاصی منتقل شود.
سقائیان‌نژاد با اشاره به تدوین برنامه پنج ساله شهرداری، بیان کرد: در گذشته به صورت برنامه‌محور حرکت می‌کردیم تا بتوانیم امور شهر را مدیریت کنیم و با همکاری حوزه و دانشگاه خط کش راه شهر قم تحت عنوان قم 1400 آماده شده و امروز شهرداری در تمام حوزه‌ها با برنامه حرکت می‌کند.
وی عزم ویژه مدیران شهر در خدمت به شهروندان را مورد توجه قرار داد و اذعان کرد: تمام عزم و نگاه ما به این است که شهری بسازیم که شایسته جایگاه کریمه اهل بیت(س) باشد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهرداری باید در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی خود دقت ویژه داشته باشد، گفت: قم ام‌القرای جهان تشیع و خاستگاه انقلاب است و باید در حوزه فرهنگی زبان‌زد باشد به همین خاطر هر نوع کار فرهنگی در این شهر با هر شرایطی نباید باشد و باید دقت در برنامه‌ریزی فرهنگی داشته باشیم.
آیت‌الله مومن با تاکید بر اینکه باید با قاطعیت برنامه‌ها و فعالیت‌های مورد نظر خود را در چارچوب ضوابط پیگیری کنید، افزود: در مسیر کار و خدمت خالصانه به مردم به حرف‌ها و سنگ‌هایی که می‌اندازند توجه نکنید و تنها قانون و ضوابط را در نظر بگیرید.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc41qp.2bqmx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما