چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 57311
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

افزایش همکاری‌های جهاد دانشگاهی و شهرداری قم

قم نيوز : در نشست رئیس جهاد دانشگاهی قم با ابراهیم معتمدی قائم مقام شهردار قم، زمینه‎های مشترک همکاری بررسی و بر لزوم تعامل جدی و منجر به نتیجه این دو نهاد تاکید شد.
افزایش همکاری‌های جهاد دانشگاهی و شهرداری قم
افزایش همکاری‌های جهاد دانشگاهی و شهرداری قم
به گزارش قم نیوز محمد حیدری به همراه معاونان جهاددانشگاهی قم، با حضور در شهرداری قم، با ابراهیم معتمدی قائم مقام شهردار دیدار کردند.
در ابتدای این دیدار، رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم با اشاره به ظرفیت‎های گسترده جهاددانشگاهی قم گفت: خوشبختانه از گذشته تعامل مثبتی بین جهاددانشگاهی و شهرداری قم در جریان بوده است و این تعامل به حسب ظرفیت‎های عالی و اثبات شده جهاد دانشگاهی در کشور و استان بوده است.
حیدری با توجه به عنایات خاصه مقام معظم رهبری نسبت به جهاد دانشگاهی، تصریح کرد: این توفیقات حاصل سالها تلاش خالصانه و انقلابی و جهادی نخبگان جوان کشور در جهاددانشگاهی به منظور رفع خلاهای کشور و نظام اسلامی حاصل شده است.
وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‎های علمی، آموزشی، پژوهشی، معماری و شهرسازی، رسانه‎ای، فرهنگی و... این واحد، گفت: شهر قم به عنوان عش آل محمد(ع) دارای جایگاه قدسی و الهی است که باید در زمینه شهرسازی و معماری، فضاسازی شهر که تاثیرات فراوانی روی خلق و خوی و رفتار اجتماعی مردم و حتی زائران دارد، حساسیت‎های لازم را به عمل آورد و در این راستا جهاددانشگاهی با تجربه خوبی که در این حوزه دارد، می تواند ارائه دهنده خدمات شایسته‌ای باشد.
رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم به ظرفیت‏‎های جهاد دانشگاهی در زمینه جذب توریست درمانی و بازگشت سرمایه‎های ملی از طریق ثبت آمارهای خیره کننده در زمینه درمان ناباوری در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروی جهاددانشگاهی واحد استان قم و... اشاره کرد و بیان داشت: در خصوص تعامل جدی با شهرداری قم در عرصه های مختلف آمادگی داریم.
ابراهیم معتمدی قائم مقام شهردار قم نیز در این دیدار با اشاره به سابقه درخشان همکاری دو نهاد، بر لزوم استفاده از پتانسیل‎های فی مابین برای افزایش همکاری‎ها در زمینه توسعه فرهنگ شهروندی، رفع مشکلات شهری و حضور جدی در شاخه‎های مختلف مرتبط به نظام شهرسازی و شهروندی تاکید کرد.
 انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgqw9n.ak9uq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما