چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 57313
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ پزشكي ورزشي استان قم خبر داد

افزايش 13 درصدي آمار جمعيت ورزشكاران سازمان يافته در قم

قم نيوز : رئيس هیأت‌ پزشكي ورزشي استان قم در مجمع ساليانه اين هیأت‌ ورزشي از افزايش 13 درصدي آمار جمعيت ورزشكاران سازمان يافته در قم خبر داد.
افزايش 13 درصدي آمار جمعيت ورزشكاران سازمان يافته در قم
افزايش 13 درصدي آمار جمعيت ورزشكاران سازمان يافته در قم
به گزارش قم نیوز محمد گلفشان ظهر امروز در حضور رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و اعضای مجمع هیأت‌ پزشکی ورزشی قم به ارائه گزارشی از مهمترین فعالیت‌های این هیأت‌ در یک سال اخیر پرداخت و اظهار کرد: از آخرین مجمع سالیانه هیأت‌ پزشکی ورزشی استان قم تا این مجمع تجلیل از 30 باشگاه برتر، برگزاری همایش بزرگ سلامت سالمندان با حضور 250 شرکت کننده، برگزاری همایش دیابت و اجرای طرح یک‌ساله کارت بیمه کمیته خدمات درمانی توسط این هیأت‌ ورزشی انجام شد.

وی با بیان اینکه شاهد افزایش 13 درصدی آمار بیمه در سال 1395 نسبت به سال 1394 بوده‌ایم، افزود: پرداخت هزینه درمان ورزشکاران مصدوم کمتر از دو میلیون در 48 ساعت توسط این هیأت‌ ورزشی انجام می‌شود، ضمن اینکه در این یک سال شاهد برگزاری همایش روانشناسی ورزشی نیز بودیم.

رئیس هیأت‌ پزشکی ورزشی استان قم بیان کرد: تعامل و همکاری با آموزش و پرورش برای پوشش پزشکی رقابت‌های دانش‌آموزی، تجهیز باشگاه‌ها و هیات‌های ورزشی قم به جعبه کمک‌های اولیه، افتتاح مرکز تغذیه، برگزاری همایش تغذیه و کنترل وزن و نظارت ویژه بر باشگاه‌ها برای جلوگیری از فعالیت غیر مجاز ماساژ ورزشی نیز انجام پذیرفت.

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران به صورت نیم‌بها از مرکز تغذیه هیأت‌ پزشکی ورزشی قم بهره می‌برند، ضمن اینکه در تمامی میزبانی‌های ورزش قم از رویدادهای کشوری پوشش پزشکی انجام پذیرفته و یک سال اخیر شاهد افزایش 10 درصدی جمعیت ورزشکاران سازمان یافته بخش بانوان قم نیز بوده‌ایم.

گلفشان افزود: جلساتی با امور بانوان استانداری قم نیز برگزار کرده‌ایم و پیرو آن همایش بزرگ تغذیه و کنترل وزن، پوشش ورزشی مسابقات کارکنان دولت، اهدا جعبه کمک‌های اولیه به باشگاه‌های برتر در بخش بانوان و ترجمه مقالات پزشکی و ارائه آن بر روی سایت این هیأت‌ نیز انجام پذیرفته است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcippaw.t1ayz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما