چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 57317
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر اجرایی شبکه کارآفرینی در استان‌های قم، مرکزی و اصفهان مطرح کرد

ضرورت حضور فعال شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در بازار عراق

قم نيوز : مدیر اجرایی شبکه کارآفرینی در استان‌های قم، مرکزی و اصفهان گفت: با توجه به مناسبت‌های ایران با عراق در زمینه مسائل سیاسی و اجتماعی باید شرکت‌های دانش بنیان کشورمان حضور فعال تری را در بازار عراق داشته باشند.
ضرورت حضور فعال شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در بازار عراق
ضرورت حضور فعال شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در بازار عراق
به گزارش قم نیوز صادق خانی ظهر امروز در نشست شرکت‌های دانش بنیان استان قم در که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های شبکه کارآفرینی کشور اظهار کرد: دبیرخانه این شرکت در دانشگاه تربیت مقدس قرار دارد و متخصصان بسیاری با شبکه کارآفرینی کشور همراه هستند.

وی ادامه داد: برای بحث مطالعه و امکان سنجی و توانمندسازی در خدمت شرکت‌های دانش بنیان هستیم، امکان کمک به این شرکت‌ها در زمینه تامین مالی را داریم، صندوق‌های مختلف تسهیلات در اختیار شرکت‌های دانش بنیان قرار می‌دهند.

مدیر اجرایی شبکه کارآفرینی در استان‌های قم، مرکزی و اصفهان افزود: بازار عراق یک بازار خاص است و بخش دارو در این کشور دارای یک بازار سه میلیاردی است، اما با این وجود شرکت‌های ایرانی تنها سه درصد بازار داروی عراق را به خودش اختصاص دادند، این مساله به دلیل آماده نبودن شرکت‌های کشورمان برای ورود به بازارهای جهانی است.

خانی بحث برنامه ریزی را یکی از مشکلات کشور دانست و تصریح کرد: سیاست‌های خوبی داریم که به برنامه تبدیل نمی‌شوند، برخی از مدیران امکان اجرای برنامه‌های تدوین شده را به صورت مناسب ندارند.

وی ادامه داد: در دل مجموعه‌های دانشگاهی کشور، شبکه کارآفرینی به وجود آمده است و این شبکه می‌خواهد در خدمت شرکت‌های دانش بنیان باشد، برای راه اندازی یک کار تجاری، گرفتن مشاوره اهمیت زیادی دارد و به دنبال کمک کردن به شرکت‌های دانش بنیان برای ورود به بازارهای جهانی هستیم.

مدیر اجرایی شبکه کارآفرینی در استان‌های قم، مرکزی و اصفهان افزود: با توجه به مناسبت‌های ایران با عراق در زمینه مسائل سیاسی و اجتماعی باید شرکت‌های دانش بنیان کشورمان حضور فعالی را در بازار عراق داشته باشند، بین مردم ایران و عراق شباهت زیادی وجود دارد و برای ارائه مشاوره در زمینه مدیریت صادرات به شرکت‌های دانش بنیان آمادگی داریم، محققان نیز می‌توانند از خدمات مشاوره ای شبکه کارافرینی استفاده کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccm1qp.2bqms8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما