شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 57422
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز اعلام کرد:

كاشت بيش از ۱۱ هزار اصله نهال در منطقه 6 از آغاز پاييز

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از كاشت بيش از ۱۱ هزار اصله نهال در سطح منطقه 6 از آغاز فصل پاييز تاکنون خبر داد.
كاشت بيش از ۱۱ هزار اصله نهال در منطقه 6 از آغاز پاييز
كاشت بيش از ۱۱ هزار اصله نهال در منطقه 6 از آغاز پاييز
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با بیان اینکه اجراي پروژه باغچه سازي در حاشيه معابر سطح منطقه ۶ آغاز شده است، اظهار کرد: در اين راستا تاكنون ۱۱ هزار مترمربع باغچه در حاشيه خیابان‌های منطقه ايجاد شده است.
وی با اشاره به محدوده‌های در دست اجرا برای پروژه باغچه‌سازی در سطح این منطقه خاطرنشان کرد: عمليات باغچه سازي در خیابان‌های ثامن، جندقي، بلوار بعثت، بلوار همت و انارستان صورت گرفته است.
جوادیان با تاکید بر اینکه عمليات كاشت درخت در حاشيه خیابان‌ها و بوستان‌های شهر و جنگلي ادامه دارد، افزود: در يك ماهه اخير هشت هزار و 200 اصله نهال در حاشيه شوارع این منطقه كاشته شده است.
وی با بیان اینکه از نيمه شهريور ماه كه كاشت نهال در سطح منطقه آغاز شده تاكنون ۱۱ هزار نهال در مساحتي حدود ۱۱ هكتار كاشته شده است، خاطرنشان کرد: عمده گونه‌های به كار رفته براي فضاي سبز منطقه از نوع توت كاكوزا و نرك، كاج و نارون بوده است.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: در کاشت گونه‌ها برای توسعه فضای سبز تاکید داریم که سن آنها بالا بوده و این گونه‌ها متناسب با اقلیم و شرایط آب و هوایی شهر قم باشد تا به سرعت از بین نرفته و در دراز مدت به کیفیت مناسبی برسد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcj8xei.uqea8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما