يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 57462
منبع : خبرگزاری فارس
به پاس افتخارآفريني در تيم ملي فوتسال

باشگاه بهمن گلريز قم از مرد سال فوتسال آسيا تقدير كرد

قم نيوز : باشگاه فوتبال بهمن گلريز قم در مراسمي از چهره شاخص و ستاره فوتسال قم به عنوان مرد سال قاره كهن در سال 2017 تجليل و قدرداني كرد.
باشگاه بهمن گلريز قم از مرد سال فوتسال آسيا تقدير كرد
باشگاه بهمن گلريز قم از مرد سال فوتسال آسيا تقدير كرد
به گزارش قم نيوز باشگاه بهمن گلریز یکی از باشگاه‌های با سابقه و قدیمی در فوتبال استان قم است که در سال‌های فعالیت خود فوتبالیست‌های توانمندی را به سطح اول فوتبال قم و کشور معرفی کرده است، باشگاهی که این بار خارج از مستطیل سبز یکی از بهترین‌های فوتسال ایران، آسیا و جهان را مورد تقدیر قرار داد.

مراسم تجلیل از علی‌اصغر حسن‌زاده ستاره ملی‌پوش فوتسال قم و مرد سال فوتسال آسیا با حضور محمدرضا مقدم مدیرعامل باشگاه بهمن گلریز و پیشکسوتان فوتبال این باشگاه برگزار شد و از حسن‌زاده با اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

تقدیر از حسن‌زاده توسط باشگاه بهمن گلریز قم در حالی انجام شد که این فوتسالیست‌ مطرح، با سابقه بیش از یک دهه عضویت در تیم ملی فوتسال بزرگسالان ایران، در سال‌های 2014، 2016 و 2017 از سوی AFC به عنوان ارزشمند مرد سال فوتسال آسیا دست یافته است.

حسن‌زاده که فوتسال خود را از اوایل دهه 1380 با تیم باشگاهی ارم‌کیش قم آغاز کرد، بعد از چندین  فصل حضور در این تیم سابقه بازی در تیم‌های باشگاهی فولاد ماهان اصفهان، نوریلسکی نیکل روسیه و تاسیسات دریایی تهران را نیز دارد و هم اکنون عضو تیم گیتی‌پسند اصفهان قهرمان سال 1395 لیگ برتر ایران و نایب‌قهرمان فصل 2017 جام باشگاه‌های فوتسال آسیا محسوب می‌شود.

ستاره ملی‌پوش فوتسال استان قم که هم اکنون بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر بازو می‌بندد، در سال 2016 همراه با تیم ملی فوتسال برای نخستین‌بار عنوان سومی جام جهانی را کسب کرد و علاوه بر چندین قهرمانی در جام ملت‌های آسیا، یکی از گلزنان شاخص لیگ برتر فوتسال ایران نیز به شمار می‌رود.

گفتنی است: باشگاه بهمن گلریز قم بعد از نایب‌قهرمانی مسابقات فصل 1395 لیگ باشگاه‌های پیشکسوتان فوتبال، امسال در دیدار نهایی این رقابت‌ها برای کسب عنوان قهرمانی سال 1396 روز سه‌شنبه 28 آذر ماه در ورزشگاه شهید حیدریان قم مقابل استقلال به میدان می‌رود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdxo0k.yt0596a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما