يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 57478
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مدیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات:

آثار تولیدات علمی دفتر تبلیغات رشد قابل توجهی دارد

قم نيوز : تفاوت نمایشگاه امسال با سال های گذشته در نوع تولید و رشد آثار است که امسال بهتر و بیشتر بوده است.
آثار تولیدات علمی دفتر تبلیغات رشد قابل توجهی دارد
آثار تولیدات علمی دفتر تبلیغات رشد قابل توجهی دارد
به گزارش قم نیوز اسفندیاری، در حاشیه افتتاحیه سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن آوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: سومین نمایشگاه دستاوردهای دفتر تبلیغات با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی، رئیس دفتر تبلیغات و خسروپناه، عضو هیات امنای دفتر تبلیغات و سایر مسئولین و پژوهشگران حوزه افتتاح شد که دراین نمایشگاه همه محصولات پژوهشی دفتر به نمایشگاه گذاشته شده است.

مدیر نمایشگاه سومین دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه عنوان کرد: در این نمایشگاه شاهد آثاری نو و تازه ای از  پژوهشکده باقر العلوم(ع)، مرکز ملی پاسخگویی،معاونت آموزشی، معاونت فرهنگی به همراه 12 پژوهشکده، مرکز، 2 معاونت و 3 مؤسسه و پژوهشگاه و فن آوری اطلاعات می باشیم.

وی افزود: در سومین نمایشگاه، فن آوری اطلاعات به صورت اختصاصی حضور پیدا کرده و همه محصولات را به صورت دیجیتال عرضه کرده است.

 اسفندیاری گفت: فرق نمایشگاه امسال با سالهای گذشته در نوع تولید و رشد آثار است که امسال بهتر و بیشتر بوده است چون هدف و شعار امسال دفتر تبلیغات در بحث تولید آثار با وجود قطب های مختلفی مسئله محوری بوده است و به همین دلیل شاهد پژوهش جدید و نوع آوری و طراحی جدید در در تولید آثار می باشیم.

مدیر حوزه ریاست پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: این نمایشگاه از 25 آذر آغاز و تا ظهر روز 30 آذر ادامه  خواهد داشت.

مدیر نمایشگاه سومین دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه عنوان کرد: در این نمایشگاه نشست های علمی هر روز از ساعت 10 به همراه جشنواره های مختلف انتخاب مدیر برتر، پژوهشگر برتر، پژوهشگاه برتر، پژوهشکده برتر و  اداره برتر برگزار خواهد شد.

وی افزود: در کنار نشست های علمی، کرسی های ترویجی هم در ساعت 8 برگزار می شود.

 اسفندیاری گفت: یکی از مهمترین برنامه ها حضور آیت  الله فاضل در روز دوشنبه برای ارائه نشست علمی فقه و حقوق است؛ این برنامه ساعت 10 آغاز خواهد شد و در ادامه از آثار جدید با موضوع فقه و حقوق رونمایی می شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaaynm.49n0015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما