سه شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : 5748
استاندار قم خبرداد:

واگذاری 4 هزار واحد مسکن مهر در قم به متقاضیان

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم از آماده‌سازی چند واحد مسکن مهر دیگر تا اردیبهشت ماه امسال خبر داد و گفت: همزمان با مرحله پنجم، 4 هزار واحد مسکن مهر دیگر به متقاضیان واگذار می‌شود.
واگذاری 4 هزار واحد مسکن مهر در قم به متقاضیان
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام  موسی پور در جلسه بررسی زیرساخت‌ها و امور زیربنایی مسکن مهر استان طی سخنانی با اشاره به شعار سال جدید اظهار داشت: پروژه مسکن مهر از مصادیق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و ازجمله طرح‌های موفق و ماندگاری است که در همه کشور و استان قم اجرا شد و مشکل مسکن اقشار کم در آمد جامعه را برطرف کرد.

وی ضمن قدردانی از همکاری جدی دستگاه‌ها و تعاونی‌های دست اندرکاران طرح، از بسته شدن پرونده مسکن مهر استان تا اواخر امسال خبر داد و تصریح کرد: بر اساس برنامه، پروژه‌های مسکن مهر استان باید تا پایان سال ۹۱ تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

استاندار قم افزود: طرح مسکن مهر باید همانند شروع موفق، پایانی خوش و با کارنامه درخشان همراه باشد.

وی با اشاره به اینکه عملیات ساختمانی و تامین تاسیسات زیر بنایی اغلب واحدهای مسکن مهر در حال اجرا در محلات مختلف پردیسان و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان در مراحل پایانی است خاطرنشان کرد: همزمان با مرحله پنجم و در اردیبهشت ماه امسال ۴ هزار واحد دیگر در شهر قم آماده واگذاری به متقاضیان خواهد شد.

موسی پور با تاکید بر لزوم تسریع در تامین زیرساخت‌های ضروری گفت: تامین تاسیسات زیر بنایی و واگذاری زمین برای ایجاد واحدهای تجاری، خدماتی و سایر نیازهای فرهنگی، آموزشی و بهداشتی مورد نیاز ساکنین سایت‌های مسکن مهر جزء اولویت‌های جدی بوده و باید در اسرع وقت توسط دستگاه‌های ذیر بط، شرکت‌های خدماتی و تعاونی‌ها تامین شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های مسکن مهر باید با سرعت، دقت و کیفیت مناسب اجرا شوند، بر لزوم نظارت و ارزیابی دقیق عملکرد تعاونی‌ها و پیمانکاران مجری طرح‌های مسکن مهر استان و نیز همکاری اعضا در تکمیل سهم آورده خود تاکید کرد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcf.jdtiw6decgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما