سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : 57580
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
معاون منابع انسانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خبرداد:

کتابخانه جامع مرکز مدیریت حوزه راه اندازی می شود

قم نيوز : کتابخانه به متراژ ۴هزار و ۳۰۰ مترمربع در مراحل پایانی ساخت است و به زودی شاهد راه اندازی آن خواهیم بود.
کتابخانه جامع مرکز مدیریت حوزه راه اندازی می شود
کتابخانه جامع مرکز مدیریت حوزه راه اندازی می شود
به گزارش قم نیوز سید مصطفی حسینی نژاد در سومین نمایشگاها دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات حوزه علمیه که در سالن غدیر این دفتر در قم برگزارشد، با بیان اینکه ضرورت تولید علم، تحقیق، تفحص و پژوهش، نظریه پردازی از رسالت مهم حوزه است گفت: حوزه متحول، حوزه ای  است که دارای برنامه منسجمی برای تولید علم و نظریه پردازی و رفع نیازهای نظام و جامعه اسلامی باشد و برای همین مسئولین حوزه تمام تلاش خود را بکار بسته اند تا این  رسالت را محقق کند.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه عنوان کرد: برای تحقق این رسالت  مهم، یکی از مسائل که خیلی در این کار دخیل است، منابع انسانی درعناوین سخت افزاری و پشتیبانی و مدیریت و فراهم کردن امکانات پژوهشی و طراحی مجتمع های آموزشی با پشتیبانی کتابخانه جامع و منابع است.

وی افزود: این منابع تا کنون توانسته فعالیت های خوبی در عرصه پشتیبانی از تولید علم در حوزه انجام دهد که از جمله آنها ساخت کتابخانه به متراژ 4هزار و  300 متر مربع  است . این کتابخانه در مراحل پایانی ساخت است و به زودی شاهد راه اندازی آن خواهیم بود.

حسینی نژاد گفت: حمایت از طرح های پژوهشی، حمایت حقوقی ازپایان نامه ها، بار بینی ضوابط مالی در فرایند تسهیلی مالی، تدوین برنامه مدون و میان مدت، نشر مقاله و برگزاری همایش ها از دیگر رسالت های منابع انسانی حوزه های علمیه است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdce7n8n.jh8fvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما