جمعه ۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 57675
منبع : خبرگزاری فارس

فرمانده انتظامی استان قم: خاطرات شهدا معنویت‌بخش و انسان‌‌ساز است

قم نيوز : فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه شهدا سرمایه با ارزش معنوی بوده و یاد و خاطراتشان در کل گیتی جاودانه است، گفت: خاطرات خوب آنها می‌تواند معنویت بخش و انسان ساز باشد.
فرمانده انتظامی استان قم: خاطرات شهدا معنویت‌بخش و انسان‌‌ساز است
به گزارش قم نیوز کاظم مجتبایی در آیین افتتاح و بهره برداری از تپه نور الشهدای ستاد فرماندهی انتظامی استان، اظهار کرد: شهدا  آن عهد و پیمانی که با خدای خود بسته بودند و آنچه را که باید در راه خدا هدیه می‌کردند که همان جان عزیزشان بود، هدیه کردند، آن هایی که باقی ماندگان شهدا هستند، باید تلاش کنند تا یاد و خاطره شهدا همواره در سرتاسر این سرزمین بلکه کل گیتی باقی بماند.
وی افزود: تلاش فرماندهی انتظامی استان قم بر این است تا برای پایداری و مانایایی نام شهدا و همچنین طنین انداز بودن خاطرات خوب آنها که هم می‌تواند معنویت بخش و هم انسان ساز باشد، در سرلوحه کار خود قرار دهد.
مجتبایی ادامه داد: یکی از اقدامات مهمی که در سال‌های گذشته صورت گرفته دفن یکی از شهدای گمنام در ستاد فرماندهی بود که اکنون به عنوان یک سرمایه با ارزش معنوی برای کارکنان این فرماندهی به حساب می‌آید.
فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: یکی دیگر از این اقدامات که امروز شاهد آن هستیم، راه اندازی تپه نور شهدا است که در این تپه ۱۱۴ درخت زیتون که نام آن در قرآن آمده به یاد و نام شهدا در این تپه کاشته شده است و المان و تابلوی معرف این تپه نیز امروز با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم رونمایی شد.

انتهای پیام/ 136
 
https://qomnews.ir/vdcjimei.uqeaazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما