يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 57777
منبع : خبرگزاری فارس
آيت‌الله علوي گرگاني مطرح كرد

اهميت فعاليت در عرصه فضاي مجازي براي مبارزه با تهديدات دشمن

قم نيوز : يكي از مراجع تقليد گفت: فعاليت در عرصه فضاي مجازي براي تقابل با دشمن بسيار مهم است و در اين بخش بايد شتابان فعاليت داشت و حوزه نبايد در اين بخش از حركت عقب بماند.
اهميت فعاليت در عرصه فضاي مجازي براي مبارزه با تهديدات دشمن
اهميت فعاليت در عرصه فضاي مجازي براي مبارزه با تهديدات دشمن
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار دو کارگروه مهارت حوزوی در قالب خط و هنر و رسانه با اشاره به سخنی از امام علی(ع) اظهار کرد: ایشان در سخنی فرمودند که در راه آموختن و یادگیری علم گام بردارید تا مردم حق و حقیقت را بشناسند و نظم و نظامی در این زمینه پیدا کنند و بتوانند به مسیر حق هدایت شوند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها و برنامه‌های حوزه باید در این زمینه انجام شود تا افراد توانمند و شایسته از حوزه خارج نشوند.

این مرجع تقلید با اشاره به سخنی از امام صادق(ع) گفت: این امام بزرگوار طلاب را عارف و آگاه به زمان می‌دانست بنابراین لازم است متناسب با شأن خود ظاهر شوند و نسبت به اقتضائات زمان عقب نمانند.

وی عنوان کرد: اکنون در دوران علم، دانش و رسانه هستیم بنابراین لازم است متناسب با این ابزار پیشرفت کنیم تا بتوانیم به جایگاه قابل قبول و پیشرفت مناسب برسیم.

آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) در سخنی فرمودند باید سعی شود در برابر دشمن برتر و شایسته‌تر ظاهر شد گفت: فعالیت در عرصه فضای مجازی برای تقابل با دشمن بسیار مهم است و در این بخش باید شتابان فعالیت داشت و حوزه نباید در این بخش از حرکت عقب بماند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccmmqp.2bqmm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما