يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 57790
منبع : خبرگزاری فارس
در رده سني اميد

فوتساليست‌هاي قم به تيم ملي دعوت شدند

قم نيوز : دو فوتساليست مستعد استان قم از سوي كادر فني تيم ملي اميد المپيك ايران به دور جديد تمرينات و برنامه‌هاي آماده‌سازي اين تيم دعوت شدند.
فوتساليست‌هاي قم به تيم ملي دعوت شدند
فوتساليست‌هاي قم به تيم ملي دعوت شدند
به گزارش قم نیوز دور جدید تمرینات و اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال المپیک ایران از سوی کادر فنی در دو مرحله برنامه‌ریزی شده است و در بین بازیکنانی که از استان‌های مختلف به اردو دعوت شده‌اند نام دو فوتسالیست از قم نیز به چشم می‌خورد.

سرمربی تیم ملی فوتسال امید المپیک کشورمان علی صانعی سرمربی اسبق تیم ملی بزرگسالان ایران در جام جهانی 2012 تایلند و بازیکن اسبق تیم ملی است که بعد از کسب مقام قهرمانی در رقابت‌های آسیایی 2017، اکنون تیمش را برای اعزام به بازی‌های برون‌مرزی سال 2018 آماده می‌کند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی در حالی اعلام شد که گروه نخست این بازیکنان از استان‌های مازندران، تهران، ‌ایلام، کردستان، اصفهان، لرستان، خراسان‌رضوی، آذربایجان غربی، مرکزی، البرز، سمنان و قم هستند که از دوشنبه چهارم دی‌ماه در تمرینات حضور می‌یابند.

در بین بازیکنان گروه نخست محمدجعفر گل نماینده فوتسالیست‌های مستعد استان قم است و مازندران با چهار نماینده دارای بیشترین سهمیه در این اردو است، ضمن اینکه تهران سه سهمیه دارد و مرکزی، خراسان‌رضوی و اصفهان نیز هر کدام دو بازیکن در این اردو دارند.

اردوی آماده‌سازی گروه دوم بازیکنان دعوت شده به برنامه‌های تمرینی تیم ملی فوتسال المپیک ایران از روز چهارشنبه ششم دی‌ماه به میزبانی مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود و بازیکنانی از استان‌های اصفهان، هرمزگان، مازندران، آذربایجان شرقی، ایلام، مرکزی، خوزستان، تهران، قم و فارس در آن حضور دارند.

در این اردو معین میرزاحسینی از استان قم دعوت شده و هرمزگان با چهار ملی‌پوش، اصفهان با سه بازیکن، مازندران و آذربایجان شرقی، تهران و فارس هر کدام با دو بازیکن دیگر استان‌های دارای بیشترین سهمیه در راه کسب آمادگی تیم ملی برای حضور در مسابقات سال 2018 هستند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchvqnm.23nqwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما