سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : 57897
منبع : خبرگزاری فارس

اعضای شورای شهر قم از باغ پرندگان بازدید کردند

قم نيوز : اعضای شورای اسلامی شهر قم از روند احداث باغ پرندگان این شهر بازدید کردند.
اعضای شورای شهر قم از باغ پرندگان بازدید کردند
اعضای شورای شهر قم از باغ پرندگان بازدید کردند
به گزارش قم نیوز رئیس شورای شهر قم به همراه اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل و جمعی از دیگر اعضای شورای شهر در محل اجرای پروژه باغ پرندگان این شهر در مجاورت بلوار شهید آوینی حاضر شده و از نزدیک روند تکمیل این پروژه تفریحی گردشگری را مورد بررسی قرار دادند.

پروژه باغ پرندگان شهر قم در مجاورت بلوار شهید آوینی، بوستان کوثر و باغ موزه دفاع مقدس واقع شده و در فضایی به مساحت 12 هکتار در حال احداث است.

هسته اصلی و محوری این پروژه شامل 6 هکتار بوده که امکانات مختلفی از جمله رودخانه، آبشار، محدوده محصور پرندگان پروازی، مزارع پرورش پرندگان و... در آن پیش‌بینی شده است.

طراحی این باغ متناسب با توپوگرافی منطقه و با کمترین دخل و تصرف در فضای کوهستانی صورت گرفته و 13 مسیر برای تردد در این باغ پیش‌بینی شده است.

باغ پرندگان قم بخشی از پروژه 230 هکتاری تفریحی گردشگری این منطقه است که در ادامه آن بوستان زائر، بوستان کوثر، محدوده کوه خضر نبی و کوه دوبرادران است.

طبق اعلام مدیران شهری عملیات عمرانی پروژه باغ پرندگان قم تا پایان سال تکمیل شده و شهرداری تلاش دارد ورود مردم به آن برای بازدید عمومی را تا تابستان امکان‌پذیر سازد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfecdt.w6de1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما