دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : 5790
آقایی عنوان کرد:

پیشرفت خوب تکواندوی قم در سال‌های اخیر

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تکواندو استان قم گفت: تکواندوی قم در سال‌های اخیر رشد و پیشرفت خوبی داشته است.
پیشرفت خوب تکواندوی قم در سال‌های اخیر
به گزارش قم نیوز، هاشم آقایی اظهار کرد: موفقیت در عرصه رقابت‌های مهم برون مرزی و همچنین پیکارهای لیگ و قهرمانی کشور نشان می‌دهد، تکواندوی قم رشد و پیشرفت خود را به خوبی حفظ کرده است.

وی به برگزاری رقابت‌های لیگ این رشته در قم اشاره کرد و اظهار داشت: قطعا برگزاری مسابقات لیگ در سطح استان که در چند سال اخیر به صورت منظم صورت گرفته است، چهره‌های مستعد را معرفی کرده و با پرورش آنها، اکنون پیشرفت تکواندو قم از رده‌های سنی پایه نوید آینده‌ای موفق در تکواندو قم را می‌دهد.

دبیر هیئت تکواندو استان قم در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ در قم، افزود: اسفند ماه گذشته دهمین دوره رقابت‌های لیگ تکواندوی باشگاه‌های استان قم در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان با شرکت تیم‌های باشگاهی مختلف تکواندو قم برگزار شد.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته ۹ دوره از مسابقات قهرمانی لیگ تکواندوی باشگاه‌های استان را با شرکت بیش از ۱۵ تیم برگزار کرده‌ایم که در پایان تیم‌های برتر برای شرکت در لیگ‌های تکواندوی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و آینده‌سازان باشگاه‌های کشور انتخاب می‌شدند.

آقایی ابراز کرد: هدف از برگزاری رقابت‌های لیگ تکواندوی باشگاه‌های استان، ایجاد فرصتی مناسب برای حضور تمامی تکواندوکاران استان در رده‌های سنی مختلف در میدان رقابت است تا علاوه بر برگزاری لیگ، از سطح کمی و کیفی تکواندوی استان نیز آگاه شویم.

وی بیان داشت: در سال‌های اخیر تکواندوی قم رشد و پیشرفت خود را به خوبی حفظ کرده است و بانوان تکواندوکار استان قم نیز پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند به گونه‌ای که اکنون شاهد حضور تیم‌های مختلف بانوان قم در لیگ‌های باشگاهی تکواندوی قهرمانی کشور هستیم.

دبیر هیئت تکواندو استان قم با اشاره به موفقیت‌های اخیر تکواندوی قم در میادین مختلف، ابراز داشت: سال گذشته نیز از ابتدا برای تکواندوی قم سالی همراه با موفقیت بود و تکواندوکاران قمی در رده‌های سنی مختلف حضور درخشانی در لیگ و قهرمانی کشور داشتند.

وی عنوان کرد: در هیئت تکواندوی قم مربیان پرتلاش به صورت مستمر برای موفقیت‌های بیشتر تکواندوی قم تلاش می‌کنند تا تکواندو در سال جاری یکی از رشته‌های افتخارآفرین برای ورزش قم باشد.

آقایی افزود: اولویت‌های ما تداوم حضور موفق ورزشکاران هیئت در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور است، ضمن اینکه توجه خاصی به امر آموزش خواهیم داشت تا تکواندو قم همگام با دانش روز تکواندو جهان پیشرفت کند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.oqpa2bqmxla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما