سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 57900
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم خبر داد

کاهش دمای قم طی روزهای آتی

قم نيوز : رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آینده شاهد کاهش دما در نقاط مختلف استان خواهیم بود.
کاهش دمای قم طی روزهای آتی
کاهش دمای قم طی روزهای آتی
به گزارش قم نیوز محمدرضا قاضی امروز با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد نسبتا شدید است، امروز جهت وزش باد در قم شمال غربی و با حداکثر سرعتی بین 45 تا 60 کیلومتر بر ساعت است.

وی ادامه داد: امروز حداقل و حداکثر دمای استان قم به ترتیب 3 درجه و 19 درجه است، اما فردا کمترین و بیشترین دمای استان قم به ترتیب به منفی 2 درجه و 14 درجه خواهد رسید.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: آب و هوای استان فردا صاف همراه با وزش باد است، فردا جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت است.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای قم طی روزهای آتی اظهار کرد: روز پنج شنبه آب و هوای استان صاف به تدریج همراه با افزایش ابر و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود، در آن روز کمترین و بیشترین دمای قم به ترتیب منفی 4 درجه و 14 درجه است.

وی ادامه داد: در روز سه شنبه جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان به ترتیب منطقه دستجرد با 3 درجه و منطقه فدک با 24 درجه بود.

قاضی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 3 درجه و 17 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 32 کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی در این شهر بودیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcawonm.49n0w15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما