چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب : 57909
منبع : خبرگزاری مهر
در لیگ برتر فوتسال ایران انجام می‌شود؛

رویارویی شاگردان وحید شمسایی با آتلیه طهران در قم

قم نيوز : تیم فوتسال آتلیه طهران قم در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال ایران روز پنج‌شنبه در قم با تیم تأسیسات دریایی تهران روبرو می‌شود.
رویارویی شاگردان وحید شمسایی با آتلیه طهران در قم
رویارویی شاگردان وحید شمسایی با آتلیه طهران در قم
به گزارش قم نیوز لیگ برتر فوتسال به روزهای پایانی خود رسیده است و روز پنج‌شنبه هفته جاری، ۱۴ تیم حاضر در لیگ برتر فوتسال برای بار بیست و چهارم و در فاصله ۳ هفته مانده به پایان لیگ برتر به میدان خواهند رفت.

شاگردان وحید شمسایی در تأسیسات دریایی که تقریباً قهرمانی را از دست داده‌اند از ساعت ۱۶ روز پنج‌شنبه ۷ دی در سالن شهید حیدریان قم برابر تیم آتلیه طهران قم قرار می‌گیرند تا حضور وحید شمسایی و البته بازگشت علیرضا وفایی و ابوالقاسم عروجی، فوتسالیست‌های قمی به خانه، باز هم تماشاگران زیادی را به سالن حیدریان قم بکشاند.

تأسیسات دریایی گرچه ۵۰ امتیازی است و روی کاغذ برای قهرمانی در لیگ برتر هنوز هم شانس دارد اما بعید است مس سونگون ۵۶ امتیازی و گیتی پسند ۵۱ امتیازی در هر ۳ بازی باقی مانده خود به قدری امتیاز از دست بدهد که نوبت به قهرمانی تأسیسات برسد و به نظر می‌رسد شمسایی در بهترین حالت باید به فکر نایب قهرمانی تیمش باشد.

از سوی دیگر تیم فوتسال آتلیه طهران قم در بازی قبلی خود در ساری برابر تیم شهروند این شهر به تساوی ۲ بر ۲ رسید و طی هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده است. وحید غیاثی و تیمش امیدوارند با کسب نتایج لازم در ۳ هفته باقی مانده از لیگ برتر فوتسال بتوانند رتبه پنجم جدول رده بندی را حفظ کنند.

آتلیه طهران ۳۴ امتیاز دارد و با تیم رده چهارمی حفاری دارای اختلاف ۶ امتیازی است اما موقعیت این تیم از سوی تیم‌های ۳۲ امتیازی فرش آرای مشهد و آذرخش هرمزگان تهدید می‌شود با این حال حضور در جمع تیم‌های بالای جدول برای تیمی که اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند نتیجه قابل توجهی است.

تیم آتلیه طهران قم در بازی رفت که در تالار هندبال تهران برگزار شد در یک بازی نزدیک و نفس گیر برابر تأسیسات دریایی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد که وحید شمسایی مربی - بازیکن تأسیسات دریایی در آن مسابقه تک گل بازی را وارد دروازه محمد دهقان کرد اما این بازی برای آتلیه به نوعی یک بازی انتقامی به شمار می‌رود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjhhei.uqeayzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما