کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرمربی تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم:

دیگر نمی‌خواهم در قم مربیگری کنم

به کنار گذاشتن مربیگری هم فکر می‌کنم

خبرگزاری فارس , 8 دی 1396 ساعت 9:01

سرمربی تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم بعد از باخت خانگی تیمش مقابل تاسیسات دریایی تهران در هفته 24 لیگ برتر فوتسال گفت: دیگر نمی‌خواهم در قم مربیگری کنم.


به گزارش قم نیوز، سیدوحید غیاثی بعد از باخت تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در دیدار حساس هفته یازدهم از دور برگشت لیگ برتر مقابل تیم تاسیسات دریایی تهران که منجر به سقوط یک پله‌ای این تیم در جدول رده‌بندی بازی‌ها شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ناگفته‌هایم در مورد تیم آتلیه‌طهران را در پایان فصل خواهم گفت، ضمن اینکه دیگر نمی‌خواهم در قم مربیگری کنم.

وی تصریح کرد: بازی با تیم تأسیسات دریایی تهران، مسابقه‌ای بود که سرنوشت آن را تجربه تعیین کرد، با وجود این که تلاش زیادی برای پیروزی کردیم و حتی در نیمه نخست با اختلاف سه گل از حریف خود پیش بودیم اما تیم تأسیسات دریایی از تجربه خود بهترین بهره را برد.

سرمربی تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم تاکید کرد: عامل شکست ما حواشی و اتفاقاتی بود که امروز رخ داد، اما ناگفته‌های زیادی در مورد تیم آتلیه‌طهران دارم که پس از پایان فصل خواهم گفت، ما در دو بازی آینده با تمام توان حاضر می‌شویم و صحبت در مورد برخی مسائل را به پایان لیگ واگذار می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از ۱۷ سال حضور در فوتسال امروز فهمیدم همه چیز تاکتیک و تکنیک و مسائل فنی نیست، تا جایی که بتوانم و امکان داشته باشد سعی می‌کنم در فوتسال قم مربیگری نکنم و به گزینه کنار گذاشتن حرفه مربیگری هم فکر می‌کنم.

گفتنی است: تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در دیدار خانگی خود از هفته یازدهم دور برگشت رقابت‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حضور تماشاگران حاضر در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم در حالی که نیمه نخست را 5 بر 2 از شاگردان وحید شمسایی برده بود اما در نیمه دوم 4 گل دریافت کرد و 6 بر 5 به میهمان خود باخت تا سیدوحید غیاثی سرمربی این تیم از عملکرد شاگردانش به شدت ناراضی باشد.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 58016

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/58016/دیگر-نمی-خواهم-قم-مربیگری-کنم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir