دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : 5802
نبی‌نژاد خبر داد:

بازدید روزانه 15 هزار نفر از نمایشگاه تخصصی نماز

قم نيوز : قم نیوز: مسوول ستاد اقامه نماز آستانه مقدسه قم از بازدید روزانه 15 هزار نفر زائر و مجاور حرم مطهر حضرت معصومه (علیها السلام) از نمایشگاه تخصصی نماز خبر داد.
بازدید روزانه 15 هزار نفر از نمایشگاه تخصصی نماز
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدباقر نبی‌نژاد اظهار داشت: نمایشگاه تخصصی نماز با هدف ایجاد فضای معنوی در راستای ترویج نماز برای زائران و مجاوران، مسجد محوری، اهتمام به نماز جماعت در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوان‌ها، فرهنگ سازی نماز اول وقت و توجه لحظات ملکوتی اذان برپا شد.

وی با اشاره به اهمیت نماز شب بیان داشت: تبیین ارزش معنوی نماز و عبادت در نیمه شب و سحرگاه برای بازدید کنندگان با توجه به آیات و روایت از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.

مسوول ستاد اقامه نماز آستانه مقدسه قم با بیان اینکه نمایشگاه تخصصی نماز با عنوان "زائران خدا" بر پا شده است، خاطرنشان کرد: وجه تسمیه این نمایشگاه به حدیثی از حضرت امام حسین علیه السلام بر می‌گردد که در ارتباط با اهل مسجد فرمودند «اهل مسجد زائران خدا هستند و بر صاحب خانه است که به زائرش هدیه دهد».

وی افزود: نمایشگاه زائران خدا هدیه آستانه مقدسه حضرت معصومه علیها السلام به زائران این بارگاه ملکوتی است که با ایجاد این فضای معنوی در پی تکریم زائران کریمه اهل بیت(س) هستیم.

نبی‌نژاد با اشاره به اینکه نمایشگاه زائران خدا در ۷۰۰ متر مربع و در چند غرفه بر پا شده است، عنوان کرد: آمار بازدید روزانه نمایشگاه زائران خدا بالغ بر ۱۵ هزار نفر است.

وی خاطرنشان کرد: در هفته اول ۲۰۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید و ۳۰ هزار نفر آنها در مسابقه تابلوخوانی شرکت کردند.

مسوول ستاد اقامه نماز آستانه مقدسه قم عنوان کرد: برگزاری روزانه ۱۲ جلسه پرسش و پاسخ برای گروه‌های سنی مختلف در موضوعاتی از جمله ارائه راهکارهایی برای پیشگیری کم توجهی و سهل انگاری خانواده‌ها نسبت به نماز و بر طرف کردن علل آن از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcg.z9nrak97xpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما