جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 58029
منبع : خبرگزاری فارس
حضرت آیت الله علوی گرگانی:

حماسه ۹دی انقلاب ما را بیمه کرد

در فتنه ۸۸ برخی فریب دشمنان را خوردند
قم نيوز : یکی از مراجع تقلید گفت: در فتنه ۸۸ و در پی آن قیام مردمی ۹ دی که موجب همدلی و هم افزایی مردم و مسؤولان بود، با اینکه دشمن قصد نابودی انقلاب ما را داشت و برخی در کشور فریب خوردند اما خداوند بار دیگر بر ما منت گذاشت و انقلابمان را حفظ کرد.
حماسه ۹دی انقلاب ما را بیمه کرد/ در فتنه ۸۸ برخی فریب دشمنان را خوردند
حماسه ۹دی انقلاب ما را بیمه کرد/ در فتنه ۸۸ برخی فریب دشمنان را خوردند
به گزارش قم نیوز آیت الله سیدمحمد علوی گرگانی امروز در دیدار اعضای شورای مرکزی جبهه جهادی منتظران خورشید اظهار کرد: مسؤولان با همه خدماتی که در کشور انجام می‌دهند خوب است تا به میان اقشار ضعیف جامعه بروند و از نزدیک مشکلات آنها را مشاهده کنند.

وی افزود: کسانی که به مردم خدمت می‌کنند و به محرومان رسیدگی می‌کنند هرگز تصور نکنند در این راه تنها هستند چرا که خداوند نیز با آنهاست همانگونه که خودش فرموده است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه رفتن میان قشر ضعیف و محروم جامعه کار پسندیده‌ای است که باید صورت بگیرد، ادامه داد: چه خوب است تا مسؤولان ما نیز این کار نیکو را انجام دهند و خود به میان محرومان بروند و با چشمان خود مشکلاتشان را از نزدیک ببینند.

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم بیان کرد: اینکه شخصی به مناطق مرحوم و میان قشر ضعیف برود موجب می‌شود تا بیشتر تحت تأثیر قرار بگیرد و برای کمک و حل مشکلات این قشر تلاش بیشتری کند.

وی اظهار کرد: عمل ائمه و امامان ما بهترین الگو برای کمک به محرومان است که باید از آنها درس بگیریم و ادامه دهنده راهشان باشیم.

آیت الله علوی گرگانی گفت: امیدواریم مسؤولان در این راه همت گمارند و خداوند به آن‌ها توفیق دهد تا با گروه‌های جهادی برای رسیدگی به محرومان کمک کنند.

وی تصریح کرد: از آنجایی که برای رسیدگی به قشر مستضعف و محروم باید امکانات و منابع مالی در اختیار باشد بنا بر این از مسؤولان و خیرین تقاضا داریم از کمک‌های خود در این راه دریغ نکنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdnz0k.yt0jx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما