شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 58039
منبع : خبرگزاری فارس
حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنور:

پیروزی‌های کشورمان نتیجه تبعیت مردم از ولایت فقیه است/مقام معظم رهبری در سال 88 کم کاری برخی از خواص را به دوش کشیدند

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی 9 دی را یک پیچ تاریخی دانست و تصریح کرد: پیروزی‌های کشورمان نتیجه تبعیت مردم از ولایت فقیه است و پیروزی‌های آینده هم مرهون همین تبعیت است.
پیروزی‌های کشورمان نتیجه تبعیت مردم از ولایت فقیه است/مقام معظم رهبری در سال 88 کم کاری برخی از خواص را به دوش کشیدند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور شامگاه جمعه در مراسم یادواره شهدای لشکر فاطمیون و گرامیداشت حماسه 9 دی که در سالن اجتماعات مزار امامزاده احمد بن قاسم(ع) برگزار شد، با اشاره به مقام شهدا اظهار کرد: براساس روایات شهدا می‌توانند تعداد زیادی از افراد را شفاعت کنند.
وی ادامه داد: مرگ انسان به چند شیوه مختلف است، اما بهترین شیوه مرگ، شهادت است، براساس روایات بالاتر از هر خوبی، یک خوبی وجود دارد، به جز شهادت که عملا هیچ خوبی از آن بالاتر نیست.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: مساله شهادت یک امر معنوی است، در این مساله خریدار خداوند است و انسان فروشنده است و شهادت تجارتی است که انسان در آن ضرر نمی‌کند.
ذوالنور انسان‌های زنده حقیقی را شهدا دانست و تصریح کرد: ما به شهدا نیاز داریم، باید به دیدار خانواده شهدا را برویم و وصیت‌نامه‌ آن‌ها را بخوانیم، اگر شهدای مدافع حرم نبودند، معلوم نبود که وضعیت جهان اسلام اکنون چه گونه بود.
وی ادامه داد: بوش پس از حمله به برج های نیویورک شعار جنگ صلیبی را سر داد، آمریکا به بهانه این حمله به عراق و افغانستان حمله کرد، اما این حمله نتیجه ای نداد، براساس آمار آمریکا برای جنگ عراق، 6 هزار میلیارد دلار هزینه کرد و در نهایت نتیجه این بود که الحشد الشعبی در عراق به وجود آمد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: جنگ نیابتی، سیاست دنیای استکبار در جهان اسلام است و دشمنان از انحرافات تاریخی وهابی‌ها برای جنگ نیابتی استفاده کردند، اما اقدام به موقع مدافعان حرم این نقشه را خنثی کرد.
ذوالنور جهاد را یکی از درهای بهشت دانست و تصریح کرد: خداوند این در را به روی افراد خاصی باز می کند، نعمت شهادت نصیب هر کسی نمی‌شود، شهدا جایگاه رفیعی دارند و آن‌ها در هیاهوی مادی به همه چیز پشت پا زدند و از حریم اسلام دفاع کردند.
وی با بیان اینکه آمریکا پس از آزادی شهر البوکمال سوریه، 300 فرمانده داعش را به اردن انتقال داد ادامه داد: پشتیبان‌های داعش هنوز وجود دارند و این پشتیبان‌ها به دنبال درست کردن داعش 2 و داعش 3 هستند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: در فتنه 88 تمام دنیای استکبار پشت فتنه گران ایستاد و سفارتخانه‌های خارجی در تهران به صورت علنی به جریان فتنه کمک می‌کردند و در آن دوران تمام گروه جریانات ضد انقلاب پشت فتنه گران ایستادند.
ذوالنور با اشاره به دلیل شکست فتنه 88 اظهار کرد: نخستین دلیل شکست این فتنه وجود رهبری جامع و بصیر و نیز تبعیت مردم با بصیرت ایران از مقام معظم رهبری بود و هر جا که مردم پشت ولایت فقیه ایستادند، عزت خلق شد.
وی ادامه داد: در صدر اسلام اگر مردم پشت ولی خدا می‌ایستادند، امام حسین(ع) در کربلا به شهادت نمی‌رسید، در حالی که مردم در آن دوران پشت خواص دنیا طلب قرار گرفتند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: مقام معظم رهبری در سال 88 کم کاری برخی از خواص را به دوش کشیدند، برخی از خواص در فتنه 88 سکوت کردند و موجب ایجاد تردید در میان مردم شدند و سکوت برخی خواص در آن دور یک گناه بود.
ذوالنور، 9 دی را یک پیچ تاریخی دانست و تصریح کرد: پیروزی‌های کشورمان نتیجه تبعیت مردم از ولایت فقیه است و پیروزی‌های آینده هم مرهون همین تبعیت است.
وی ادامه داد: اوباما رئیس جمهور وقت آمریکا از حرکت فتنه گران در سال 88 حمایت کرد، اما برخی از خواص ارتباط فتنه گران را با خارج ندیدند و سکوت کردند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: انتخابات برای فتنه گران بهانه بود و آن‌ها اصل نظام اسلامی را هدف گرفتند و علیه ولایت فقیه شعار دادند.
ذوالنور سکوت خواص در زمان فتنه 88 را جرم دانست و تصریح کرد: چنین سکوتی موجب ایجاد تردید در دل مردم شد و چنین سکوتی گناه غیرقابل بخشش بود.
وی ادامه داد: در دوران فتنه 88 برخی از داخل به خارج پیغام دادند که ایران متزلزل شده است و از خارجی‌ها خواستند که تحریم‌ها علیه ایران بیشتر شود.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نقش بی بدیلی را در شکست فتنه 88 ایفا کردند، خاطرنشان کرد: برای استمرار این فتنه تمام نظام سلطه پای کار آمده بود و غربی‌ها در فتنه 88 کار نظام جمهوری اسلامی را تمام شده می‌دانستند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdceo78n.jh8vxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما