شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 58066
منبع : خبرگزاری فارس
حجت‌الاسلام ذوالنور:

در خصوص مشکلات معیشتی مردم مطالبه گر هستیم

دولت آدرس‌های غلط در این زمینه می‌دهد/اقتصاد کشور رها شده است
قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: ما و رهبر معظم انقلاب از دولت طلبکار هستیم که چرا نسبت به معیشت مردم توجه ندارد، دولت آدرس‌های غلط در این زمینه می‌دهد.
در خصوص مشکلات معیشتی مردم مطالبه گر هستیم/ دولت آدرس‌های غلط در این زمینه می‌دهد/اقتصاد کشور رها شده است
در خصوص مشکلات معیشتی مردم مطالبه گر هستیم/ دولت آدرس‌های غلط در این زمینه می‌دهد/اقتصاد کشور رها شده است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که در مسجد ملاجعفر برگزار شد، با اشاره به نقش رهبر معظم انقلاب در فتنه 88 اظهار کرد: ایشان بار کوتاهی خواص بی بصیرت را کشیدند، مردم هم منتظر خواص نشدند و پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت کردند.

وی ادامه داد: جامعه اسلامی جامعه امام محور است، بصیرت مردم موجب شکست فتنه 88 شد، اگر مردم ایران همچون مردم کوفه در صدر اسلام عمل می‌کردند، دوباره حادثه کربلا تکرار می‌شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: جمعیتی که حماسه 9 دی را در ایران خلق کردند، از اقشار مختلف مردم بودند، بیش از 40 میلیون نفر در حماسه 9 دی شرکت کردند.

ذوالنور با اشاره به نقش مدیران دانشگاه آزاد در فتنه 88 اظهار کرد: ماشین‌های این دانشگاه به صورت علنی در بین فتنه گران آب معدنی پخش کردند، مدیران دانشگاه آزاد در روز 9 دی، دانشجویان را در صورت شرکت در راهپیمایی تهدید به مشروط شدن کردند.

وی ادامه داد: اصل تجمع‌های اعتراضی را محکوم نمی‌کنیم، ما و رهبر معظم انقلاب از دولت طلبکار هستیم که چرا نسبت به معیشت مردم توجه ندارد، دولت آدرس‌های غلط در این زمینه می‌دهد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت باید نسبت به هشت میلیون بیکار اهتمام داشته باشد، نامه‌های زیادی در دفتر مدیران کشور تلنبار شده است که اگر مدیران آن را امضا کنند، بخشی از مشکلات حل می‌شود.

ذوالنور با اشاره به وضعیت اقتصاد کشور اظهار کرد: اقتصاد رها شده است، لایحه بودجه 97، مشکلات را بیشتر می‌کند.

وی ادامه داد: این که گفته می‌شود برجام، سایه جنگ را از سر کشور دور کرد، دروغ است، برجام برای کشورمان، تهدید امنیتی درست کرد، چرا در خصوص برجام آدرس عوضی داده می‌شود؟

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: قدرت دفاعی و قدرت نظامی، پشتیبانی برای مذاکرات هسته ای بود، ولی در اوج آن مذاکرات برخی می‌گفتند که برد موشک‌ها امنیت نمی‌آورد.

وی ادامه داد: در برابر زورگویی دشمنان باید اهرم فشار را داشته باشیم و قدرت موشکی تضمین کننده امنیت کشورمان است، پاسخ هر گونه حمله نظامی به کشورمان، موشک باران رژیم صهیونیستی است، برای پرتاب موشک از خاک ایران به شهر تل آویو پایتخت اسرائیل و رسیدن آن به هدف، تنها هفت دقیقه زمان لازم است.

ذوالنور، موشک‌های کشورمان را نقطه زن دانست و تصریح کرد: آمریکا 36 پایگاه نظامی در اطراف ایران دارد و نزدیک ترین پایگاه نظامی این کشور به ایران در بحرین است.

وی ادامه داد: عدم حمله نظامی آمریکا به ایران از روی نجابت نیست، بلکه این کشور نمی‌تواند؛ موشک‌ها سایه جنگ را از ایران دور کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: سند 2030 یکی از سندهای امضا شده توسط رئیس جمهور در سال 2015 میلادی بود، هم اکنون تنها اجرای این سند متوقف شده و لغو نشده است.

ذوالنور مشکل مردم را کنسرت ندانست و تصریح کرد: رئیس جمهور گفته که شاخص‌های آسیب اجتماعی کاهش پیدا کرده، مگر روحانی چه اقداماتی در این زمینه انجام داده است که شاخص‌ها کاهش پیدا کند؟

وی ادامه داد: فضای مجازی قتلگاه‌ جوانان شده است، رئیس جمهور باید در خصوص شبکه ملی اطلاعات پاسخ بدهد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: منکر مشکلات قوه قضائیه نیستیم و در خصوص فعالیت‌های قوه انتقاد داریم، قوه قضائیه نباید منتظر شکایت‌ها باشد و باید به عنوان مدعی العموم وارد شود، باید قوه قضائیه در خصوص برخورد با اختلاس‌ها برخوردهای قاطع داشته باشد تا به اعتماد مردم خدشه دار نشود.

ذوالنور با اشاره به عملکرد رئیس جمهور در زمینه اقتصاد اظهار کرد: روحانی پنج سال است که رئیس جمهور است و مدام می‌گوید که باید مشکل بیکاری حل شود، خود روحانی به عنوان رئیس جمهور قدرت دارد و باید در خصوص عملکرد خود پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: مدیران کشور در زمینه آسیب‌های اجتماعی گام مثبتی را برنداشتند، اعتیاد، حاشیه نشینی و طلاق مشکل کشور است و ما از دولت مطالبه گر هستیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcep78n.jh8vpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما