يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 58144
منبع : خبرگزاری فارس
با حضور آیت الله صافی گلپایگانی

موسوعه ۱۳ جلدی علامه محمدحسین کاشف الغطا رونمایی شد

قم نيوز : موسوعه علامه محمدحسین کاشف الغطا در ۱۳ جلد و مأخذشناسی جامع فقه اسلامی از سوی مرکز احیای آثار اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی منتشر و توسط آیت الله صافی گلپایگانی رونمایی شد.
موسوعه ۱۳ جلدی علامه محمدحسین کاشف الغطا رونمایی شد
موسوعه ۱۳ جلدی علامه محمدحسین کاشف الغطا رونمایی شد
به گزارش قم نیوز موسوعه علامه محمدحسین کاشف الغطا در ۱۳ جلد و مأخذشناسی جامع فقه اسلامی از سوی مرکز احیای آثار اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی منتشر و توسط آیت الله صافی گلپایگانی رونمایی شد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی در دیدار با حضرات آیات صافی گلپایگانی و سبحانی اظهار داشت: موسوعه حاضر در 13 جلد در مرکز احیای آثار اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی آماده شده است که در واقع کتاب‌های کلامی علامه کاشف الغطا است که این آثار مکتوبات، مناظرات و نقدهایی که به اهل بدعت نوشته‌اند، را شامل می‌شود.

وی از انتشار مجموعه آثار اصولی و فقهی علامه کاشف الغطا در سال آینده خبر داد و افزود: البته مدخلی دارد که ناظر به کل آثار بوده و فهرستی دارد که طی روزهای آینده منتشر می‌شود و در سال آینده مجموعه آثار اصولی و فقهی ایشان از جمله شرحی که این عالم بر عروه الوثقی دارند، به چاپ خواهد رسید.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم درباره مجموعه مأخذشناسی جامع فقه اسلامی تصریح کرد: این مجموعه، آدرس هر کتاب و مقاله در فقه اسلامی(امامیه و اهل سنت) که از اول صنعت چاپ تا سال 1383 چاپ شده را در بر می‌گیرد.

وی گفت: تمامی آثار ذکر شده، به ترتیب حروف الفبا و اشخاص آمده است.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی اظهارداشت: برای انتشار این اثر، سالیان طولانی زحمت گردآوری و جمع آوری در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی صورت گرفته است که برای اهل تحقیق مفید و مؤثر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: نسخه الکترونیکی این اثر نیز آماده شده است که ان شاءالله اهل علم و تحقیق از آن بهره مند شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcba8bs.rhbwapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما