کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری یادواره «ساکنان حرم ستر و عفاف ملکوت» در جامعه‌الزهرا(س)

روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا (س) , 13 دی 1396 ساعت 13:57

یادواره طلاب شهیده و تجلیل از مادران، همسران و دختران شهدای روحانی استان قم در جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود.


به گزارش قم نیوز حجت الاسلام و المسلمین حسین تهرانی روز چهارشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: یادواره طلاب شهیده و تجلیل از مادران، همسران و دختران شهدای روحانی استان قم با عنوان «ساکنان حرم ستر و عفاف ملکوت» روز یکشنبه، 17 دی ماه در تالار بیداری اسلامی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار داشت: این همایش با مشارکت ستاد کنگره شهدا و ایثارگران استان قم، جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و مرکز خدمات حوزه علمیه استان قم برگزار می‌شود.
حجت الاسلام و المسلمین تهران تصریح کرد: این یادواره یکی از ویژه برنامه‌های نخستین کنگره یک هزار شهید روحانی استان قم است که با حضور اقشار مختلف مردم در روز 9 دی ماه آغاز به کار کرد و تا 19 دی ماه به مدت 10 روز ادامه دارد.
وی، هدف از برگزاری این همایش را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای روحانی استان قم و همچنین تجلیل و از خانواده شهدای روحانی عنوان کرد و افزود: جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) میزبان خانواده معظم شهدا، اساتید و طلاب در یادواره طلاب شهیده و تجلیل از مادران، همسران و دختران شهدای روحانی استان قم، در نهمین روز این دهه است.
معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) یادآور شد: آیت‌الله احمد عابدی رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سیدحسن ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سیدمحمود مدنی مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از جمله سخنرانان این مراسم هستند، همچنین مدیحه‌سرایی حاج عباس حیدرزاده و بیان خاطرات توسط خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه‌های این یادواره است.
حجت الاسلام و المسلمین تهرانی در پایان از خانواده شهدای روحانی، اساتید، کارمندان، طلاب ایرانی و بین‌الملل، مبلغان و دانش‌آموختگان جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) جهت حضور در این محفل نورانی و کسب فیض از مقام شامخ شهدا دعوت کرد و یادآور شد: این یادواره روز یکشنبه، 17 دی ماه ساعت 15 تا 17 در تالار بیداری اسلامی این مؤسسه برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 136
 


کد مطلب: 58273

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/58273/برگزاری-یادواره-ساکنان-حرم-ستر-عفاف-ملکوت-جامعه-الزهرا-س

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir