شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۱
کد مطلب : 58359
منبع : خبرگزاری فارس
مدير پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان قم مطرح كرد

ضرورت آگاهي درباره فرصت‌ها و چالش‌ها پيش از ورود به عرصه فضاي مجازي

قم نيوز : مدير پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان قم گفت: افراد بايد پيش از ورود به عرصه فضاي مجازي با توجه به سطح نياز و دسترسي به فضاي مجازي فرصت‌ها و چالش‌هاي مرتبط با آن را بدانند.
ضرورت آگاهي درباره فرصت‌ها و چالش‌ها پيش از ورود به عرصه فضاي مجازي
ضرورت آگاهي درباره فرصت‌ها و چالش‌ها پيش از ورود به عرصه فضاي مجازي
به گزارش قم نيوز سعید کاویانی امروز با بیان اینکه فضای مجازی هویتی در جامعه ایجاد می‌کند اظهار کرد: افراد در عالم واقع یک هویت را دارند ولی در فضای مجازی هویت دیگری از خود به منصه ظهور و بروز می‌رسانند.

 وی خاطرنشان کرد: فضای مجازی صرف نظر از فرصت‌ها، آسیب‌هایی به همراه دارد که می‌تواند حریم خانواده و جامعه را دستخوش دگرگونی کند که این دگرگونی‌ها تؤام با آسیب‌های جدی است.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم با اشاره به افراد در معرض آسیب در فضای مجازی گفت: در مرحله نخست کودکان و در مرحله بعد خانواده در این فضا در معرض آسیب قرار می‌‌گیرند. ورود افراد به عرصه فضای مجازی به اندازه‌ای حالت گرداب دارد که خروج از این عرصه را مشکل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: آمار کاربران فعال اینترنتی گویای سهولت در ورود و مشکل بودن خروج از این فضا است در این مرحله برای مصون ماندن افراد در سطح خانواده و جامعه از تهدیدات فضای مجازی کسب معلومات و علوم روز ضرورت دارد.

کاویانی یادآورشد: افراد باید پیش از ورود به عرصه فضای مجازی با توجه به سطح نیاز و دسترسی به فضای مجازی فرصت‌ها و چالش‌های مرتبط با آن را بدانند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjhtei.uqeoizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما