شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۱
کد مطلب : 58360
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای شهر قم تاکید کرد

لزوم پیش‌بینی تکمیل پروژه‌های عمرانی شهر در بودجه 97

قم نيوز : عضو شورای شهر قم گفت: رویکرد شورا در بودجه سال 97 بر این است که پروژه‌های فعلی در شهر تکمیل شود و تعریف پروژه‌های جدید منوط بر این باشد که پروژه‌های فعلی سامان یابد.
لزوم پیش‌بینی تکمیل پروژه‌های عمرانی شهر در بودجه 97
لزوم پیش‌بینی تکمیل پروژه‌های عمرانی شهر در بودجه 97
به گزارش قم نيوز زین‌العابدین قراچورلو امروز با اشاره به رویکردهای اصلی دوره چهارم شورای شهر قم در بررسی و تصویب بودجه سال 97 شهرداری قم اظهار کرد: شورا بر همین اساس طی هفته‌های اخیر وضعیت کلی شهر و پروژه‌های شهری را مورد بررسی قرار داده تا بتواند تصمیم‌گیری درستی برای سال آینده و بودجه شهرداری داشته باشد.

وی با تاکید بر وضعیت مطلوب پروژه‌های عمرانی و شهری در قم اذعان کرد: رویکرد شورا در بودجه سال 97 بر این است که پروژه‌های فعلی در شهر تکمیل شود و تعریف پروژه‌های جدید منوط بر این باشد که پروژه‌های فعلی سامان یابد.

عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: اگر بخواهیم همزمان پروژه‌های دیگری را آغاز کنیم با توجه به وضعیت اقتصادی نمی‌توانیم آنها را به سرانجام برسانیم و مردم با مشکل مواجه خواهند شد.

وی با بیان اینکه با وجود اینکه پروژه‌های عمرانی شهر با سرعت و کیفیت خوبی پیشرفت می‌کند اما باید مراقب بود که حجم پروژه‌ها به حدی نباشد که شهر با مشکل مواجه شود گفت: به همین خاطر در بررسی بودجه سال آینده این رویکرد را مدنظر قرار خواهیم داد که ابتدا پروژه‌های فعلی شهر که شهرداری بیشتر درگیر آنها شده به اتمام برسد و سپس پروژه‌های جدید آغاز شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbgfbs.rhbw0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما