شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 58383
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم:

2 کشاورز قمی نمونه کشوری شدند

قم نيوز : رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: در سی و دومین دوره انتخاب و معرفی نمونه های بخش کشاورزی کشور، برای اولین بار از دو نفر از کشاورزان قمی نمونه ملی در زمینه کشاورزی تقدیر به عمل آمد.
2 کشاورز قمی نمونه کشوری شدند
2 کشاورز قمی نمونه کشوری شدند
به گزارش قم نیوز محمدرضا طلایی اظهار کرد: در این جشنواره که با حضور وزیر جهاد کشاورزی، مدیران و معاونین، نمایندگان کمیسیون کشاورزی مجلس و تولید کنندگان نمونه بخش کشاورزی کشور در محل سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد، سید احمد بلندنظر به عنوان مجری نمونه کانون یادگیری و حسن اصفهانی نژاد به عنوان مدیر نمونه تجهیز و نوسازی و یکپارچه سازی اراضی برای نخستین بار در این دو رشته مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اهمیت نیروی انسانی به عنوان رکن اساسی و محور توسعه بخش کشاورزی، افزود: تولید کنندگان این بخش مسؤولیت تهیه و تولید مواد غذایی مورد نیاز جامعه را به عهده دارند و توجه به آنها می‌تواند نقش اساسی در مسیر تولید پایدار و همچنین تولید مواد غذایی با کیفیت را به دنبال داشته باشند.

وی اضافه کرد: به همین منظور و با هدف جلب توجه مسؤولان و تصمیم گیران کشور و توجه به بهبود وضع کشاورزان، انتقال تجارب موفق و برتر به سایر تولید کنندگان و تقدیر و تشکر از زحمات جامعه کشاورزی، هر ساله شناسایی، انتخاب و معرفی تولید کنندگان برتر بخش کشاورزی در اولویت وزارت جهاد کشاورزی است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قم تصریح کرد: افزایش تولید در واحد سطح، کاهش مصرف آب، سلامت و کیفیت تولید، انتقال دانش و افزایش بهره برداری و استفاده از تکنولوژی و علم نوین از جمله معیارهای انتخاب تولید کنندگان برتر به شمار می‌رود.

طلایی گفت: موجب افتخار است که در جمع تولید کنندگان برتر کشور دو نفر از بهره برداران سخت کوش استان به نمایندگی از جامعه کشاورزی استان حضور دارند و امید داریم با تلاش بیشتر و حمایت‌های سازمان در سال های آتی هم بتوانیم کشاورزان نخبه و برتر استان را در سطح کشوری مطرح و از زحمات آنها تقدیر نمائیم.

وی اضافه کرد: با هدف ارج نهادن به تلاش‌های تولید کنندگان استان در دهه فجر امسال همایش تجلیل از تولید کنندگان برتر بخش کشاورزی استان برگزار و از 36 نفر از تولید کنندگان برتر زیر بخش های کشاورزی با حضور مسئولین تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgww9n.ak9774prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما