يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 58436
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله سعیدی مطرح کرد

پرهیز از ایجاد شکاف و اختلاف در جامعه

چنین رهبری در دنیا نظیر ندارد
قم نيوز : امام جمعه قم گفت: مدیران باید براساس توصیه رهبر معظم انقلاب در جامعه شکاف و اختلاف ایجاد نکنند.
پرهیز از ایجاد شکاف و اختلاف در جامعه/ چنین رهبری در دنیا نظیر ندارد
پرهیز از ایجاد شکاف و اختلاف در جامعه/ چنین رهبری در دنیا نظیر ندارد
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در همایش بسیج و شهدای روحانی استان قم که در ستاد سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان برگزار شد، با اشاره به نتیجه بزرگداشت افراد صالح اظهار کرد: زمانی که از افراد صالح همچون شهدا یاد کنیم، حتما رحمت الهی نازل خواهد شد.

وی ادامه داد: روحانیون در مسیر انبیا حرکت می‌کنند، آن‌ها وارثان راه و رسالت پیامبران هستند، کسانی که با روحانیون مخالف هستند، بین دو گزینه دنیا و آخرت، دنیا را انتخاب کردند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: باید به دنیا به عنوان یک مسیر برای آخرت نگاه کرد وگرنه زندگی اصلی در آخرت است، البته نباید دنیا را رها کنیم، اما برخی از افراد دنیا را انتخاب کردند و به فکر قیامت نیستند، کسانی که تمام انگیزه شان دنیا شد، کسانی را که همیشه به فکر آخرت هستند مسخره می‌کنند.

آیت‌الله سعیدی، روز قیامت را روز ارزش گذاری انسان دانست و تصریح کرد: در آن روز مشخص می‌شود که چه کسانی بهتر از دیگران هستند.

وی ادامه داد: کسی که تمام زندگی اش دنیا شد، دیگر نمی‌تواند ببیند کسی در برابر دنیای او می‌ایستد، اما مومنین در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمن می‌ایستند و در این راه از هیچ چیزی همچون شهادت نمی‌ترسند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س ) افزود: پیامبران الهی سختی‌های زیادی را تحمل کردند، به عنوان مثال حضرت نوح بارها از کافران کتک خورد، چون این پیامبر الهی در برابر دنیای کافران ایستاد.

آیت‌الله سعیدی، روحانیون را سربازان امام زمان(عج) دانست و تصریح کرد: ریشه دشمنی با روحانیت در واقع دشمنی با امام زمان(عج) است.

وی ادامه داد: دنیا معبری برای انسان است، او تنها برای زندگی در این دنیا خلق نشده است.

امام جمعه قم افزود: مدیران باید از خداوند بترسند، مردم به آن‌ها رای دادند تا کار کنند، افرادی که در گذشته یا اکنون بر سر قدرت هستند، به وضعیت انتقاد می‌کنند، در حالی که خود این افراد باید با استفاده از قدرت خود برای مردم کار کنند.

آیت‌الله سعیدی نقش مقام معظم رهبری را نظارتی دانست و تصریح کرد: مدیران باید براساس توصیه رهبر معظم انقلاب در جامعه شکاف و اختلاف ایجاد نکنند، مقام معظم رهبری کلید حل مشکلات را بیان کردند، ایشان در امور اجرایی دخالت نمی‌کنند و این یکی از هنرهای مدیریتی رهبر معظم انقلاب است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری یک انسان با تجربه و تحصیل کرده است و چنین رهبری در دنیا نظیر ندارد، هر کسی در هر موقعیتی که هست باید به سخنان رهبر معظم انقلاب گوش کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfvjdt.w6dcmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما