کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در راستای خدمات‌رسانی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور صورت گرفت

قدردانی وزیر نیرو از آبفای قم

خبرگزاری فارس , 17 دی 1396 ساعت 21:01

وزیر نیرو با ارسال لوح سپاسی از تلاش‌های مدیریت و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان قم در خدمت رسانی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور قدردانی کرد.


به گزارش قم نیوز رضا اردکانیان در لوح سپاس خود آورده است: وقوع حادثه تلخ و تأسف‌بار زلزله، علاوه بر آسیب جدی به جمع زیادی از هم‌وطنان در استان‌های غربی کشور، موجب وارد آمدن خسارت‌های گسترده‌ای به زیرساخت‌های صنعت آب و برق این مناطق گردید و روند خدمت رسانی را به وقفه مواجه کرد.

وزیر نیرو در ادامه تصریح کرده است: با این حال با تلاش و همت ستودنی شما همکاران ارزشمند و ساعی، بخش عمده‌ای از مشکلات در ساعات اولیه رخداد زلزله برطرف گردیده و کوشش‌ها برای دستیابی به وضعیت عادی و پایدار همچنان ادامه دارد.

اردکانیان در پایان این لوح تقدیر خطاب به مدیریت و کارکنان شرکت آب و فاضلاب شهری استان قم آورده است: اینجانب از تک‌تک شما عزیزان که عزم خود را جزم کرده و به وظیفه حیاتی و مقدس خود در قبال مردم شریف و مصیب دیده عمل کرده و می‌کنید، صمیمانه سپاسگزاری کرده و تاکید می‌کنم، من و سایر همکارانتان در وزارت نیرو همچنان پشتیبان و یاور شما در راستای رفع مشکلات و خدمت رسانی مطلوب و هر چه بهتر به مردم مصیبت‌دیده مناطق زلزله‌زده هستیم.

شرکت آب و فاضلاب استان قم از همان آغاز وقوع زلزله با ارسال تانکر آبرسانی و همچنین نیروهای متخصص به مناطق مصیبت زده غرب کشور تلاش کرد تا بخشی از مشکلات ناشی از این حادثه تلخ را بکاهد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 58440

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/58440/قدردانی-وزیر-نیرو-آبفای-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir