يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 58443
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت ورزش‌های معلولین قم خبر داد؛

تأمین هزینه‌های هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم توسط خیران

قم نيوز : رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم با بیان اینکه عمده منابع مالی این هیئت از طریق خیران تأمین می‌شود، گفت: تیم والیبال نشسته قم به دنبال آبروداری در لیگ برتر است.
تأمین هزینه‌های هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم توسط خیران
تأمین هزینه‌های هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم توسط خیران
به گزارش قم نیوز محمد پیروزمنش اظهار داشت: هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در چند سال اخیر به طور جدی به دنبال یافتن راهی برای حضور تیم والیبال نشسته قم در لیگ برتر کشور بود و با توجه به ظرفیت بومی استان قم در این رشته، حضور در لیگ برتر را به عنوان یک برنامه ویژه دنبال می‌کردیم.

وی افزود: فقدان حامی مالی هر سال این برنامه را مختل می‌کرد و سرانجام امسال با وجود این که باز هم نتوانستیم حامی مالی برای تیم والیبال نشسته قم مهیا کنیم اما با کمک خیران و کمک‌هایی که از سوی افراد خیر انجام شد به هر نحو و با وجود همه تنگناها تیم والیبال نشسته قم را روانه لیگ برتر کردیم.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم گفت: تیم والیبال نشسته قم پس از برگزاری ۴ مسابقه، این هفته دیدارهای پنجم و ششم خود را برگزار کرد که ابتدا ۳ بر یک برابر تیم روان کارهای گلستان بازنده شد و سپس ۳ بر صفر مغلوب جامعه معلولین استان مازندران شد.

پیروزمنش بیان داشت: تیم والیبال نشسته قم پیش از این در لیگ برتر ۲ پیروزی و ۲ شکست در کارنامه داشت که پیروزی‌های خود را از مصاف با تیم‌های ذوب آهن اصفهان و شهرداری ارومیه به دست آورده بود و در بازی برابر تیم‌های پالایش نفت آبادان و گسترش فولاد تبریز بازنده شده بود و اکنون ۲ برد و ۴ شکست در جدول دارد.

وی عنوان کرد: بدون تردید شرایط تیم ما به نحوی نیست که بخواهیم با توجه به شرایط مالی و نیز اولین سال حضور در لیگ برتر برای حضور بر روی سکو و کسب قهرمانی بجنگیم اما تلاش تیم بر آبروداری در لیگ برتر والیبال نشسته است و توانایی این امر در بین بازیکنان ما وجود دارد.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم تصریح کرد: در حال حاضر عمده منابع مالی برنامه‌های هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از طریق خیران تأمین می‌شود و میزان منابع مالی دولتی اداره کل ورزش و جوانان قم بسیار کمتر از هزینه‌هایی است که ما در طول سال در پیش رو داریم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdso0k.yt0jo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما