يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 58447
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
اقتصاددان حوزوی مطرح کرد:

لزوم بهره گیری حداکثری از توان مردم برای گره گشایی از اقتصاد

قم نيوز : اقتصاددان حوزوی راه چاره گره گشایی از مشکلات اقتصادی کشور را بهره گیری حداکثری از توان و ظرفیت عظیم مردم دانست.
لزوم بهره گیری حداکثری از توان مردم برای گره گشایی از اقتصاد
لزوم بهره گیری حداکثری از توان مردم برای گره گشایی از اقتصاد
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام علیرضا لشکری با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: ما اگر به بیانات و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب نیز دقت کنیم متوجه می شویم که در فرمایشات ایشان تاکید بسیاری بر مردمی کردن اقتصاد و توجه مدیران و سیاست گذاران اقتصادی به این مساله وجود دارد.

وی افزود: در واقع انگشت اشاره معظم له به مساله اقتصاد مقاومتی و نام گذاری یکی دو سال اخیر به همین عنوان در این راستاست که ما توان بالقوه مردم و نسل جوان در عرصه اقتصاد را به فعلیّت درآورده و از آن برای حل مشکل بیکاری و رکود استفاده کنیم.

عضو هیئت علمی گروه اقتصاد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: در این بین، وظیفه مهم و کلیدی مسئولان این است که موانع فراروی فعالیت بخش مردمی و تعاونی و نیز بخش خصوصی را از سر راه برداشته و بسترهای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور را فراهم کنند که اگر این کار صورت گیرد با توجه به استعدادهای غنی انسانی و نیز منابع طبیعی سرشار در ایران می توان به حل مشکلات عمده اقتصادی، اُمید بسیاری داشت.

وی همچنین گفت: بی شک اهمیت قائل شدن برای اقتصاد مقاومتی ، مساله ای نیست که تنها منحصر به یک سال و دو سال باشد بلکه باید سال ها سرلوحه مردم و مسئولان قرار گیرد تا ما بتوانیم از این حیث به اهداف مهم نظام اسلامی در بحث اقتصاد دست یافته و خواسته ها و منویات مقام معظم رهبری را عملی کنیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchqknm.23n6kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما