کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون امور خواهران مصلی قدس قم خبر داد

برگزاری دوره تبلیغی مهارتی خواهران در مصلی قدس قم

خبرگزاری فارس , 21 دی 1396 ساعت 15:01

معاون امور خواهران مصلی قدس قم از برگزاری دوره‌های آمورشی، تبلیغی و مهارتی در مصلی قدس خبر داد و گفت: این دوره‌ها در دو بخش مخاطبین خاص و عام برگزار می‌شود.


به گزارش قم نیوز فاطمه فرخنده پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به تشریح فعالیت‌های واحد خواهران نهاد نماز جمعه استان قم پرداخت و گفت: از جمله اقدامات صورت گرفته در این واحد جذب خدام خواهر بوده و خوشبختانه شاهد استقبال گسترده‌ای در این خصوص بودیم.

وی با اشاره به اینکه طرح جذب خدام خواهر به صورت متمرکز در 7 بخش و شهر استان اجرایی شده است گفت: در حال حاضر نسبت به جذب و ساماندهی 500 نفر از خدام افتخاری خواهر در ستاد نماز جمعه قم اقدام شده است و روند جذب ادامه خواهد داشت.

معاون امور خواهران مصلی قدس قم عرضه محصولات فرهنگی مرتبط با عفاف و عجاب، برگزاری طرح‌هایی از جمله طرح «حی علی الصلاه» برای دختران نوجوان، پذیرش خدام نوجوان، اجرای طرح آدینه مهد و... را از جمله اقدامات انجام شده در مصلی قدس عنوان کرد.

وی همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی، تبلیغی و مهارتی ویژه بانوان را مورد توجه قرار داد و گفت: مخاطبان در دو بخش خاص و عام در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 58637

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/58637/برگزاری-دوره-تبلیغی-مهارتی-خواهران-مصلی-قدس-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir