پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 58640
منبع : خبرگزاری فارس
وزیر دفاع:

پیروزی جبهه مقاومت شکست سنگینی برای دشمنان اسلام بود

قم نيوز : وزیر دفاع با بیان اینکه با پیروزی جبهه مقاومت شکست سنگینی برای دشمنان اسلام رقم خورد گفت: در جبهه مبارزه با نیروهای تکفیری و شرور تمام دنیا از آنها پشتیبانی داشتند ولی نیروهای مسلح با اعتقاد و ایمان به خداوند توانستند بر آن‌ها غلبه کنند.
پیروزی جبهه مقاومت شکست سنگینی برای دشمنان اسلام بود
پیروزی جبهه مقاومت شکست سنگینی برای دشمنان اسلام بود
به گزارش قم نیوز سرتیپ امیر حاتمی ظهر امروز در دیدار با آیت الله سعیدی که در سالن محراب حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه وزارت دفاع از نیروهای متخصص، متعهد، ولایتمدار و با روحیه انقلابی تشکیل شده است، اظهار کرد: تمام افرادی که در این وزارت خانه مشغول هستند توانسته‌اند با استعانت از خداوند و استفاده از صنایع دفاعی با وجود تحریم‌های شکننده سربلندی نظام جمهوری اسلامی را رقم بزنند.

وی ادامه داد: مجموعه وزارت دفاع از نخستین روز بعد از انقلاب در تحریم قرار داشت ولی حمایت و پشتیبانی خود را نیروهای انتظامی و نظامی انجام داده است.

وزیر دفاع با اشاره به اینکه پیروزی در جبهه مقاومت رشادت و شجاعت نیروهای مسلح را به دنیا اثبات کرد، مطرح کرد: در جبهه مبارزه با نیروهای تکفیری و شرور تمام دنیا پشتیبان آن‌ها بودند و تمام تجهیزات نظامی و نیروی انسانی آن‌ها را تامین می‌کردند در حالی که نیروهای مسلح با اعتقاد و ایمان به خداوند توانستند بر آن‌ها غلبه کنند.

وی با بیان اینکه در این وزارت خانه یک فضای معنوی و مذهبی نیز حاکم است، عنوان کرد: با توکل به خداوند و به برکت وجود روحانیت توانسته‌ایم از سختی کار بکاهیم و برگزاری مراسم های مختلف مذهبی توسط هیئت عاشورائیان و حضور حافظان قرآن کریم در میان این نیروها از جمله اقدامات فرهنگی این وزارتخانه است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccxeqp.2bq408laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما