کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در اوزان منهاي 60 و 67 كيلوگرم صورت گرفت

كاراته‌كاهاي قم در جمع برترين‌هاي رنكينگ سوپر ليگ كشور

خبرگزاری فارس , 21 دی 1396 ساعت 16:30

كاراته‌كاهاي استان قم در ادامه روند موفق خود در پيكارهاي سوپر ليگ كاراته مردان باشگاه‌هاي كشور در جمع برترين‌هاي رنكينگ هفته نخست دور برگشت قرار گرفتند.


به گزارش قم نیوز کاراته‌کاهایی که سابقه کسب مدال از میادین مختلف داخلی، پیکارهای بین‌المللی، قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان، جام جهانی، بازی‌های آسیایی، دانشجویان دنیا و چند میدان مهم دیگر را دارند در سوپر لیگ کاراته ایران عضو تیم‌های باشگاهی بیمه تعاون و پاس هستند.

این کاراته‌کاها امیر مهدی‌زاده، سعید علی‌پور و محمد شایگان هستند که البته مهدی‌زاده با توجه به افتخارات و سوابق درخشان و پرفروغی که دارد نسبت به دو کاراته‌کای دیگر در صدر چهره‌های شاخص کاراته قم و کشورمان در آسیا و جهان قرار گرفته است.

مهدی‌زاده در پیکارهای این فصل سوپر لیگ کاراته مردان ایران عضو تیم بیمه تعاون است و سعید علی‌پور همشهری وی نیز به اتفاق مهدی‌زاده در ترکیب بیمه تعاون به میدان می‌رود اما محمد شایگان برای تیم کاراته پاس در مسابقات فصل 1396 سوپر لیگ روی تاتامی می‌رود.

رنکینگ هفته نخست از دور برگشت رقابت‌های سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور در حالی اعلام شد که چهار تیم سهمیه‌ای مساوی در صدر به خود اختصاص دادند و از بین کاراته‌کاهای قمی حاضر در این فصل، تنها محمد شایگان همچون نیم‌فصل نخست در صدر قرار دارد.

در شرایطی که تیم‌های مناطق نفت‌خیز جنوب، بیمه تعاون، پاس قوامین و دانشگاه آزاد اسلامی هر کدام با دو کاراته‌کا در صدر جدول رده‌بندی رنکینگ برترین‌های سوپر لیگ سهمیه‌ای مساوی دارند، محمد شایگان در وزن منهای 60 کیلوگرم به عنوان کاراته‌کای پاس در صدر ایستاده است.

در این وزن محمد شایگان از تیم کاراته پاس با کسب 226 امتیاز در رده نخست رنکینگ هفته آغازین دور برگشت سوپر لیگ قرار دارد، عبدالله ولدی از تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی تهران با کسب 160 امتیاز و مصطفی روستا از تیم گوجوریو سی واکای تهران با 147 امتیاز  دوم و سوم هستند.

دیگر کاراته‌کای قمی حاضر در بین برترین‌های رنکینگ هفته آغازین نیم‌فصل دوم سوپر لیگ کاراته کشور، سعید علی‌پور است که در وزن منهای 67 کیلوگرم به عنوان عضو تیم بیمه تعاون با کسب 120 امتیاز رتبه سوم را در اختیار دارد، وزنی که در آن هامون درفشی پور از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 224 امتیاز و امیررضا میرزایی از تیم پاس با 137 امتیاز اول و دوم هستند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 58641

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/58641/كاراته-كاهاي-قم-جمع-برترين-هاي-رنكينگ-سوپر-ليگ-كشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir