پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 58643
منبع : خبرگزاری فارس
بادامچیان در دیدار آیت‌الله علوی گرگانی مطرح کرد

تدبیر رهبری خنثی کننده فتنه‌های داخلی و خارجی

ایجاد تحولات عمیق برای حل مشکلات کشور
قم نيوز : عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با تاکید اینکه همه ملت به مقام معظم رهبری و تدبیر ایشان در حل امور ایمان دارند تاکید کرد: با تدبیر رهبر معظم انقلاب شاهد هستیم که فتنه‌های داخلی و خارجی خنثی شده است.
تدبیر رهبری خنثی کننده فتنه‌های داخلی و خارجی/ایجاد تحولات عمیق برای حل مشکلات کشور
تدبیر رهبری خنثی کننده فتنه‌های داخلی و خارجی/ایجاد تحولات عمیق برای حل مشکلات کشور
به گزارش قم نیوز اسدالله بادامچیان ظهر امروز در دیدار اعضای حزب مؤتلفه اسلامی با آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی با اشاره به اینکه حزب موتلفه همواره در مسیر امام و رهبری حرکت می‌کند گفت: در حالی که در 40 سالگی انقلاب هستیم باید در ساختار سازمان‌ها و نهادها بازنگری صورت گیرد تا شاهد بروز مشکلات نباشیم.

وی با تاکید اینکه همه ملت به مقام معظم رهبری و تدبیر ایشان در حل امور ایمان دارند تاکید کرد: با تدبیر رهبر معظم انقلاب شاهد هستیم که فتنه‌های داخلی و خارجی خنثی شده است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ضرورت بهره گیری از افراد پاکدست در مسوولیت‌های مهم و حساس تصریح کرد: این مهم یک انتظار عمومی است که باید به آن عمل شود.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور در صحنه، اغتشاشات و فتنه را خنثی کردند گفت: باید با بازنگری در امور و ایجاد تحولات عمیق شاهد حل شدن مشکلات کشور باشیم.

بادامچیان با بیان اینکه حزب مؤتلفه معتقد به فعالیت حزبی پاک است، گفت: این حزب معتقد است که هر کسی که رای بیاورد باید همه احزاب او را در مسیر خمدت رسانی یاری کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfmvdt.w6dcjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما