کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

نشست سالانه مبلغان فضای مجازی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس , 21 دی 1396 ساعت 23:01

رئیس اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری نشست سالانه مبلغان فضای مجازی با موضوع «فضای مجازی و خانواده من» خبر داد.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین وحیدرضا ملکی از برگزاری نشست سالانه مبلغان فضای مجازی با حضور حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادی و سرهنگ محمد محمدی معاون آموزش پلیس فتا ناجا در روز ۲۸ دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ در سالن همایش‌های غدیر خبر داد.

وی با اشاره شیوه اجرای این نشست در ادوار گذشته ابراز کرد: در سال‌های گذشته این نشست برای کل اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین برگزار می‌شد که از سال قبل این نشست به صورت اختصاصی برای مبلغان فضای مجازی برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی هشت ماه اول سال را ماه‌های درسی و تبلیغی طلاب خواند و افزود: ما این نشست را در حالی برگزار کردیم تا کمترین تداخل و ممانعت با برنامه‌های مبلغان مجازی صورت گیرد و حضور مبلغان در این نشست با مشکل روبه رو نشود.

وی به بیان اهداف اداره تبلیغ مجازی پرداخت و اظهار داشت: هدف اولیه ما از برگزاری این نشست ارائه گزارشی از فعالیت‌های سال گذشته اداره تبلیغ مجازی است. در کنار این هدف ما اهدافی از جمله اعتبار بخشی به فعالیت تبلیغی در فضای مجازی،  فرهنگ سازی تبلیغ مجازی، ایجاد انسجام میان مبلغان فضای مجازی و شناخت این مبلغان از هم را در برنامه‌های خود داریم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 58645

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/58645/نشست-سالانه-مبلغان-فضای-مجازی-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir