کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کتاب «شب‌های بی‌ستاره» در قم نقد شد

خبرگزاری فارس , 21 دی 1396 ساعت 19:01

کتاب «شب‌های بی‌ستاره» امروز طی نشستی با حضور جمعی از نویسندگان، فعالان عرصه کتابخوانی و پژوهشگران در شهر مقدس قم مورد نقد و بررسی قرار گرفت.


به گزارش قم نیوز هفتمین نشست از سلسله نشست‌های نقد کتاب ظهر امروز با نقد کتاب رمان نوجوان با نام «شب‌های بی‌ستاره» در سالن همایش‌های غدیر اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم با حضور پر شور جوانان و نوجوانان برگزار شد.

نویسنده کتاب «شب‌های بی‌ستاره» با اشاره به اینکه شهر مقدس قم بستر بسیاری از رخدادهای مهم بوده است، تصریح کرد: در این کتاب تلاش شده است تا به بخشی از تاریخ شهر قم از جمله زمان بمباران کردن این شهر پرداخته شود.

مرضیه نفری خاطرنشان کرد: هر فردی که به نوجوانان نزدیک‌تر باشد می‌تواند به شیوه مطلوبی برای آنها بنویسد، بنده نزدیک به 30 الی 40 کتاب روان‌شناسی نوجوانان را مطالعه کردم تا بتوانم در کتاب «شب‌های بی‌ستاره» بحران‌های نوجوانان و راهکارهای مقابله با آن را به مخاطبان ارائه دهم.

وی با بیان اینکه پسران نیز در کتاب «شب‌های بی‌ستاره» مورد خطاب قرار گرفته‌اند، عنوان کرد: تحقیقات و نوشتن این کتاب نزدیک به دو سال طول کشید اما در نهایت توانستم فضای دهه 60 را به مخاطبان انتقال دهم.

همچنین معصومه میرابوطالبی نیز به عنوان منتقد کتاب «شب‌های بی‌ستاره» طی سخنانی خاطرنشان کرد: مخاطبان این کتاب نوجوانان بود اما نویسنده به شیوه مطلوب نتوانسته هیجان مورد نیاز را برای مخاطبان خود فراهم آورد و عنوان بدون هیجان «شب‌های بی‌ستاره» به خوبی گویای این موضوع است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 58649

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/58649/کتاب-شب-های-بی-ستاره-قم-نقد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir