کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برنامه های آخر هفته حرم مطهر حضرت معصومه(س) اعلام شد

خبرگزاری حوزه نیوز , 21 دی 1396 ساعت 17:45

ادعیه کمیل، ندبه و زیارت‌های جامعه کبیره و آل‌یاسین با حضور مداحان برجسته استان قم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها قرائت می‌شود.


به گزارش قم نیوز مراسم سخنرانی قبل از نماز ظهر و عصر در شبستان امام خمینی(ره) آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از ابتدای هفته جاری با حضور حجج‌اسلام‌ کافی، ربانی، سعیدی و نجف‌زاده برگزار شده است.

در این هفته حجج‌اسلام‌ والمسلمین همتی، وحیدپور، شفیعی، رستم‌نژاد، ملکی، محمدی و جعفری قبل از نماز مغرب و عشاء از میهمانان کارشناس برنامه زمزمه معرفت بوده‌اند و بعد از نماز مغرب و عشاء نیز حجج‌اسلام‌ والمسلمین فرحزاد، صالحی‌خوانساری، ماندگاری و رفیعی در جمع زائران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به ایراد سخن پرداخته‌اند.

بر اساس این گزارش: نیایش صبحگاهی از شانزدهم تا بیست و یکم دی‌ماه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حائری و همچنین خطبه صبحگاهی نیز توسط رشیدی از مداحان اهل‌بیت‌(ع) خوانده‌شده و دعای توسل سه‌شنبه هفته جاری نیز به همت هیئت رزمندگان اسلام استان قم در شبستان امام خمینی(ره) برگزارشده است.

مراسم دعای کمیل این هفته با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین رنجبر و مدیحه‌سرایی حجت‌الاسلام‌ محمدی‌پور بعد از نماز مغرب و عشاء امشب و مراسم دعای ندبه روز جمعه هم‌زمان با 22 دی‌ماه بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرمعینی و مدیحه‌سرایی ابوذر بیوکافی برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است: زیارت جامعه کبیره نیز ساعت 21 امشب با حضور حجت‌الاسلام شهیدی و زیارت آل‌یاسین یک ساعت و نیم مانده به غروب توسط جواد اشعری از مداحان استان قم قرائت می‌شود.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 58656

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/58656/برنامه-های-آخر-هفته-حرم-مطهر-حضرت-معصومه-س-اعلام

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir