پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 58656
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

برنامه های آخر هفته حرم مطهر حضرت معصومه(س) اعلام شد

قم نيوز : ادعیه کمیل، ندبه و زیارت‌های جامعه کبیره و آل‌یاسین با حضور مداحان برجسته استان قم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها قرائت می‌شود.
برنامه های آخر هفته حرم مطهر حضرت معصومه(س) اعلام شد
برنامه های آخر هفته حرم مطهر حضرت معصومه(س) اعلام شد
به گزارش قم نیوز مراسم سخنرانی قبل از نماز ظهر و عصر در شبستان امام خمینی(ره) آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از ابتدای هفته جاری با حضور حجج‌اسلام‌ کافی، ربانی، سعیدی و نجف‌زاده برگزار شده است.

در این هفته حجج‌اسلام‌ والمسلمین همتی، وحیدپور، شفیعی، رستم‌نژاد، ملکی، محمدی و جعفری قبل از نماز مغرب و عشاء از میهمانان کارشناس برنامه زمزمه معرفت بوده‌اند و بعد از نماز مغرب و عشاء نیز حجج‌اسلام‌ والمسلمین فرحزاد، صالحی‌خوانساری، ماندگاری و رفیعی در جمع زائران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به ایراد سخن پرداخته‌اند.

بر اساس این گزارش: نیایش صبحگاهی از شانزدهم تا بیست و یکم دی‌ماه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حائری و همچنین خطبه صبحگاهی نیز توسط رشیدی از مداحان اهل‌بیت‌(ع) خوانده‌شده و دعای توسل سه‌شنبه هفته جاری نیز به همت هیئت رزمندگان اسلام استان قم در شبستان امام خمینی(ره) برگزارشده است.

مراسم دعای کمیل این هفته با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین رنجبر و مدیحه‌سرایی حجت‌الاسلام‌ محمدی‌پور بعد از نماز مغرب و عشاء امشب و مراسم دعای ندبه روز جمعه هم‌زمان با 22 دی‌ماه بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرمعینی و مدیحه‌سرایی ابوذر بیوکافی برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است: زیارت جامعه کبیره نیز ساعت 21 امشب با حضور حجت‌الاسلام شهیدی و زیارت آل‌یاسین یک ساعت و نیم مانده به غروب توسط جواد اشعری از مداحان استان قم قرائت می‌شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjmmei.uqeoizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما