کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مراسم افتتاحیه سبک قرآنی اقوم برگزار شد

خبرگزاری حوزه نیوز , 22 دی 1396 ساعت 2:00

مراسم افتتاحیه طرح قرآنی سبک اقوم امروز با حضور معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور در قم برگزار شد.


به گزارش قم نیوز طرح قرآنی سبک اقوم به همت مرکز تخصصی تفسیر، دفتر قرآن و حدیث معاونت تهذیب حوزه های علمیه و موسسه تمهید امروز کار خود را در حوزه های علمیه آغاز کرد.

این طرح با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در حوزه های علمیه و همچنین تربیت مروجان قرآن کریم در حوزه برگزار خواهد شد که کار خود را امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین ملکی معاون تهذیب حوزه های علمیه، حجت الاسلام والمسلمین محمدی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی و مبلغان قرآنی حوزه در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) آغاز کرد.

در آغاز این مراسم حجت‎الاسلام  والمسلمین ملکی اظهارکرد: خروجی های تفسیر ما باید مروجان قرآن و تفسیر قرآن برای مدارس و طلاب باشند و پس از انجام اولین کار و ماموریت خود که کار برای طلاب است به سمت جامعه بروند.

وی گفت: متاسفانه از سبک زندگی قرآنی غافل شده‎ایم؛ چرا باید کاری کنیم که برخی از حجاج ایرانی خانم در مدینه با حجاب خود باعث ایجاد مشکلاتی شوند و این مساله اصلا برای ما زیبنده نیست؛ وقتی آیات حجاب را برای یکی از این خانم ها قرائت کردم آنها با گریه بیان می کردند که ما خبر نداشتیم که حجاب یک امر قرآنی است و سپس به حجاب ملتزم شدند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین محمدی نیز در سخنانی به ذکر اهمیت توسعه سبک زندگی قرآنی در جامعه پرداخت.

همچنین به برندگان مسابقه این طرح نیز هدایایی تعلق گرفت.
انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 58660

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/58660/مراسم-افتتاحیه-سبک-قرآنی-اقوم-برگزار

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir