کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسؤول دفتر قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم خبر داد

30 بهمن آخرين مهلت ارسال آثار مسابقه هفته قرآن و عترت

خبرگزاری فارس , 22 دی 1396 ساعت 12:01

مسؤول دفتر قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم گفت: علاقه‌مندان تا 30 بهمن سال جاري فرصت دارند آثار خود را به دبيرخانه مسابقه هفته قرآن وعترت استان ارسال كنند.


به گزارش قم نیوز سیدمصطفی میرعرب رضی امروز با اشاره به جلسه شورای توسعه قرآنی استان ویژه هفته قرآن و عترت اظهار کرد: در این جلسه مصوب شد که تمام دستگاه‌ها در این هفته حضور فعال و چشمگیری داشته باشند و از موازی کاری جلوگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه هفته قرآن و عترت دو بخش را شامل می‌شود که بخشی فعالیت‌هایی است که سازمان‌ها و نهادهای استانی و ادارات در زمینه قرآن ارائه می‌کنند.

مسؤول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به برگزاری فراخوان مسابقه هفته قرآن و عترت استان قم به عنوان بخش دیگر فعالیت‌ها گفت:‌ هدف این بخش ترویج و تبلیغ فعالیت‌های قرآنی در حوزه‌های مختلف، معرفی دستاوردها، توانمندی‌های علوم قرآنی و ارتقاء سطح کیفی و کمی فعالیت‌های قرآن و عترت در استان است و در واقع جریان‌سازی در این بخش پیگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این فراخوان از بخش‌های شعر، داستان، مقاله، پایان‌نامه، صنایع دستی، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، هنرهای سینمایی، فیلم کوتاه و مستند، تلاوت و رسانه‌ها تشکیل شده است.

میرعرب آخرین مهلت ارسال فراخوان را 30 بهمن امسال ذکر کرد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار مکتوب خود را از طریق پست الکترونیک qom@farhang.gov.ir ارسال کنند و افراد دارای صنایع دستی و دیگر آثار حجمی می‌توانند آثار خود را به طور مستقیم به دبیرخانه تحویل دهند.

وی یادآور شد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن 32114220 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 58669

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/58669/30-بهمن-آخرين-مهلت-ارسال-آثار-مسابقه-هفته-قرآن-عترت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir