کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس هیأت بدمينتون استان قم خبر داد

داور بين‌المللي قم مدرس داوران بدمينتون جام فجر

خبرگزاری فارس , 22 دی 1396 ساعت 14:01

رئيس هیأت بدمينتون استان قم گفت: داور بين‌المللي بدمينتون قم در يك دوره كلينيك داوري اين رشته، داوران مرد و زن بدمينتون ايران را آموزش داد.


به گزارش قم نیوز علی پنجه‌باشی امروز اظهار کرد: داور مطرح و سرشناس بدمینتون قم محمدحسن حسین‌زاده است که علاوه بر مدارج بالای این عرصه، سابقه قضاوت در مسابقات مختلف نظیر بین‌المللی، آسیایی و بازی‌های آسیایی را دارد و اکنون یکی از مدرسان این رشته نیز محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون به منظور قضاوت در بیست و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر یک دوره کلینیک داوری با حضور داوران درجه یک، درجه دو و درجه ملی در هر دو بخش آقایان و بانوان در فدراسیون بدمینتون برگزار شد.

رئیس هیأت بدمینتون استان قم با اشاره به حضور 67 داور در این دوره داوری، اضافه کرد: از بین این تعداد داور حاضر در کلینیک داوری، ۳۱ داور در بخش مردان و سایر نفرات در قسمت بانوان بودند و مجموعا داوران 15 استان زیر نظر مدرس و داور بین‌المللی بدمینتون قم آموزش دیدند.

وی خاطرنشان کرد: مدرسین این کلینیک داوری در بخش بانوان فریبا مددی و در بخش مردان محمدحسن حسین‌زاده بودند که در پایان دوره از داوران آزمون کتبی به زبان انگلیسی به عمل آمد تا بیش از پیش آماده حضور در بیست و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر شوند.

پنجه‌باشی سپس به زمان برگزاری جام فجر اشاره و عنوان کرد: این رقابت‌ها در روزهای شانزدهم تا نوزدهم بهمن ماه سال جاری به میزبانی هیأت زنجان برگزار می‌شود و تا کنون بدمینتون بازان ۱۰ کشور آمادگی خود را برای حضور در جام بیست و هفتم بدمینتون بین‌المللی دهه مبارک فجر اعلام کرده‌اند، جامی که برای آن جوایز ۲۵ هزار دلاری در نظر گرفته شده و با حضور تیم‌های خارجی و داخلی هر دو بخش مردان و بانوان برگزار می‌شود.

انتهای پیام /  137


کد مطلب: 58671

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/58671/داور-بين-المللي-قم-مدرس-داوران-بدمينتون-جام-فجر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir