کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در هفته شانزدهم لیگ برتر صورت مي‌گيرد

پذيرايي صباي قم از فولاد خوزستان

صبا ضعيف‌ترين تيم ليگ برتر

خبرگزاری فارس , 22 دی 1396 ساعت 21:01

تيم فوتبال صباي قم در ديداري خانگي از رقابت‌هاي هفته پنجم دور برگشت ليگ برتر فوتبال اميد باشگاه‌هاي كشور مقابل فولاد خوزستان صف‌آرايي مي‌كند.


به گزارش قم نيوز شانزدهمین هفته مسابقات فصل 97 – 1396 لیگ برتر فوتبال امید ایران روز سه‌شنبه 26 دی‌ماه برگزار می‌شود و 12 تیم لیگ برتری در تلاش برای کسب مقام قهرمانی و همچنین فرار از سقوط به دسته پائین‌تر مقابل حریفان خود قرار می‌گیرند.

در شرایطی که بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر امید ایران تیم‌هایی نظیر خونه به خونه بابل، فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان رقابت نزدیکی برای کسب مقام قهرمانی دارند، اما در پائین جدول تیم تیره‌بخت صبای قم اصلی‌ترین کاندیدای سقوط به دسته پائین‌تر بازی‌ها محسوب می‌شود.

صبای قم بعد از اینکه در هفته چهارم از دور برگشت مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور بازی خانگی خود برابر تیم تراکتورسازی تبریز را با دو گل واگذار کرد، این هفته یک دیدار خانگی دیگر برای حفظ شانس بقای خود در لیگ برتر پیش‌رو دارد.

امیدهای صبای قم باید در این بازی با تمام قدرت در مقابل تیم فولاد خوزستان قرار بگیرند تا ابتدا شکست سنگین بازی نیم‌فصل نخست را مقابل این تیم جبران کنند و سپس باخت هفته قبل برابر تیم تراکتورسازی تبریز را به فراموشی بسپارند تا بلکه با اتفاقات هفته شانزدهم به بقا امیدوار بمانند.

شاگردان رحیم راسخ در تیم امید صبای قم فقط بازی هفته دوم دور برگشت در ورزشگاه شهید حیدریان قم را با نتیجه پرگل پنج بر سه از تیم البدر بندر کنگ برده‌اند اما هنوز موقعیت آنها در انتهای جدول رده‌بندی تغییری نکرده و این تیم با کسب تنها هشت امتیاز از 15 بازی قبل در آستانه سقوط است.

در شرایطی که در کارنامه تیم امید صبای قم تا قبل از مصاف خانگی هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال امید ایران با فولاد خوزستان تنها دو برد، دو تساوی، 11 باخت، 13 گل زده، 47 گل خورده و هشت به چشم می‌خورد تا این تیم ضعیف‌ترین تیم لیگ برتر لقب بگیرد، تیمی که از ساعت 13:45 دقیقه روز 26 دی‌ماه در ورزشگاه تختی قم با فولاد دیدار می‌کند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 58678

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/58678/پذيرايي-صباي-قم-فولاد-خوزستان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir