کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در هفته سیزدهم لیگ دسته اول والیبال

کریمه قم مغلوب تیم گل‌گهر سیرجان شد

خبرگزاری فارس , 22 دی 1396 ساعت 22:01

تیم والیبال کریمه قم در نخستین مسابقه هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور به تیم گل‌گهر سیرجان باخت.


به گزارش قم نيوز تیم والیبال کریمه قم در هفته‌های دوازدهم و سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور طبق برنامه‌ریزی فدراسیون والیبال دو بازی با تیم‌های کرمانی داشت و بعد از بازی با تیم لاستیک بارز کرمان به مصاف تیم گل‌گهر سیرجان رفت.

شاگردان سیدروح‌الله شفیعی در تیم والیبال کریمه قم در بازی هفته دوازدهم رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از گروه دوم مقدماتی به مصاف تیم لاستیک بارز کرمان رفت و با نتیجه سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 13 و 25 بر 13 نتیجه را واگذار کرد.

نماینده والیبال استان قم که در دیدار با لاستیک بارز کرمان به نهمین باخت این فصل خود تن داد، در استان کرمان بازی هفته سیزدهم خود از مرحله گروهی رقابت‌های فصل 1396 لیگ دسته اول والیبال را برابر تیم گل‌گهر سیرجان برگزار کرد و این مسابقه را نیز با حساب سه بر صفر باخت.

این بازی از هفته ششم دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته اول مردان ایران جام شهید محسن حججی در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۸، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۲ به نفع نماینده سیرجان تمام شد تا حریف سیرجانی به هفتمین برد خود دست یابد و ۲۰ امتیازی شود.

این مسابقه در حضور هزار تماشاگر ۶۷ دقیقه به طول انجامید و مسعود ذوقی، رضا حاجی‌نژاد و امیر ظهیری به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر قضاوت و نظارت آن را انجام دادند تا کریمه قم به دهمین باخت خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول تن بدهد، ضمن اینکه 6 بازی دیگر هفته سیزدهم لیگ دسته اول روز یکشنبه ۲۴ دیماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 58680

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/58680/کریمه-قم-مغلوب-تیم-گل-گهر-سیرجان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir