کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در هفته پایانی مرحله گروهی بسکتبال ایران رقم خورد

باخت خانگی خليج‌فارس برابر هیأت‌ زنجان / یاران مرشدی از صعود بازماندند

خبرگزاری فارس , 23 دی 1396 ساعت 9:00

تیم بسكتبال خليج‌فارس قم با شکست در آخرين بازي مرحله مقدماتي فصل جاري ليگ بسكتبال باشگاه‌هاي كشور از صعود به مرحله بعدی این مسابقات بازماند.


به گزارش قم‏ نیوز خلیج‌فارس قم در هفته پایانی مرحله گروهی مسابقات فصل 1396 لیگ بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور برای صعود به مرحله حذفی نیازمند کسب برتری مقابل هیأت‌ زنجان بود اما در مقابل دیدگان تماشاگران قمی به این تیم باخت.
خلیج‌فارس قم قم که امسال یکی از 18 تیم حاضر در گروه‌های اول تا چهارم مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور بود، در گروه دوم با حریفان خود به شکل رفت و برگشت به رقابت پرداخت اما نتوانست مجوز صعود به مرحله حذفی را کسب کند.
در این گروه نماینده قم با تیم‌های رعد پدافند آبادان، هیأت‌ زنجان، هیأت‌ بسکتبال قزوین و هیأت‌ اسدآباد همدان هم‌گروه بود و در دیدارهای رفت و برگشت تیم هیأت‌ اسدآباد همدان را برد، ضمن اینکه در جدال با هیأت‌ قزوین و رعد پدافند آبادان یک برد و یک باخت نصیب تیم خلیج‌فارس قم شد.
نماینده قم عصر امروز در سالن شهید محمود رضائیان قم در حالی برابر تیم هیأت‌ زنجان به میدان رفت که در بازی نیم‌فصل نخست مرحله گروهی میهمان تیم هیأت‌ زنجان بود و بعد از تساوی 68 بر 68 در وقت‌های عادی، در وقت اضافه 78 بر 74 به حریف نتیجه را واگذار کرد.
دیدار برگشت تیم خلیج‌فارس قم با هیأت‌ بسکتبال زنجان عصر امروز در حالی به میزبانی نماینده قم برگزار شد که خلیج‌فارس قم باید برای رسیدن به مرحله حذفی مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور حتما حریف خود را شکست می‌داد و دو امتیاز بازی را به دست می‌آورد اما در پایان با حساب 68 بر 66 باخت تا با این شکست از راهیابی به مرحله بعدی رقابت‌ها باز بماند.

انتهای پیام / 136
 


کد مطلب: 58692

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/58692/باخت-خانگی-خليج-فارس-برابر-هیأت-زنجان-یاران-مرشدی-صعود-بازماندند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir