کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برای هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال صورت گرفت

معرفی داوران مصاف صبا با صدرنشین لیگ آزادگان / فوتبال قم در بحران

خبرگزاری فارس , 23 دی 1396 ساعت 9:30

تیم فوتبال صبای قم در نهمین بازی خارج از خانه فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم صدرنشین جام آزادگان صف‌آرایی می‌کند.


به گزارش قم‏ نیوز بازی‌های دور برگشت از فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان روز یکشنبه 24 دی‌ماه پیگیری می‌شود و 18 مدعی صعود به لیگ دسته اول فوتبال در 9 مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.
این بازی‌ها از هفته دوم نیم‌فصل دوم لیگ آزادگان به طور همزمان از ساعت 14 برگزار می‌شود و یکی از این بازی‌ها مصاف صبای قم با نفت مسجد سلیمان صدرنشین این فصل لیگ آزادگان است، مسابقه‌ای که تیم‌های اول و آخر جدول برای کسب سه امتیاز مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.
در این فصل از رقابت‌ها تیم صبای قم تا کنون عملکردی بسیار ضعیف و دور از انتظار داشته و در 10 بازی از 19 مسابقه قبل به حریفان خود در قم و خارج از خانه باخته است، در حالی که از سایر بازی‌ها نیز هفت تساوی و تنها یک پیروزی در کارنامه صبا به ثبت رسیده و این تیم وضعیت خطرناکی در انتهای جدول دارد.
نماینده فوتبال قم در فصلی که از نظر مدیریتی، فنی و بازیکن بسیار ضعیف است در بازی‌های خانگی هرگز موفق به شکست حریفان خود نشده و در بازی‌های خارج از خانه نیز تنها تیم پائین‌تر از خود یعنی راه‌آهن تهران را شکست داده تا در آستانه سقوط به دسته دوم فوتبال ایران قرار بگیرد و بدین‌ترتیب فوتبال قم در بحران باشد.
با این شرایطی تیم فوتبال صبای قم قطعا برای نباختن به سفر جنوب ایران می‌رود تا در نهمین بازی خارج از خانه این فصل با تیم نفت مسجدسلیمان دیدار کند، مسابقه‌ای که از ساعت ‏14 روز 24 دی‌ماه در ورزشگاه شهیدبهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود و آن را امیر عرب‌براقی با کمک جواد قنبریان و مهدی صناعی قضاوت می‌کند، داریوش احمدی داور ذخیره بازی است و ناظر بازی نیز رامین عرفانیان خواهد بود.

انتهای پیام / 136
 


کد مطلب: 58694

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/58694/معرفی-داوران-مصاف-صبا-صدرنشین-لیگ-آزادگان-فوتبال-قم-بحران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir