کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قم مطرح کرد

تشریح وظایف مرکز خدمات سرمایه گذاری در استان قم

خبرگزاری فارس , 23 دی 1396 ساعت 9:45

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قم گفت: مرکز خدمات سرمایه گذاری استان، وظیفه اطلاع رسانی و ارائه مشورت‌های لازم به سرمایه گذاران را در قم بر عهده دارد.


به گزارش قم نیوز عادل علیپور در قم با اشاره به وظایف مرکز خدمات سرمایه گذاری استان اظهار کرد: این مرکز وظیفه اطلاع رسانی و ارائه مشورت‌های لازم به سرمایه گذاران را بر عهده دارد، همچنین مرکز سرمایه گذاری باید به دنبال ایجاد ارتباط الکترونیکی بین دستگاه‌ها به منظور آماده سازی آن‌ها برای ارائه پنجره واحد باشد.
وی ادامه داد: وب سایت خدمات سرمایه گذاری استان قم، یک سایت جامع برای ارائه اطلاعات به سرمایه گذاران است، قوانین و مقررات و شیوه سرمایه گذاری و آمار و اطلاعات در این وب سایت به سرمایه گذاران معرفی می‌شود.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قم افزود: در وب سایت مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قم بخش پاسخگویی به سوالات سرمایه گذاران، فرصت‌های سرمایه گذاری، واسطه گر سرمایه گذاری، درخواست سرمایه گذاری، رسیدگی به مشکلات سرمایه گداران، نظارت بر طرح‌های سرمایه گذاری و سرمایه گذار خارجی(فرم فیپا) طراحی شده است.
علیپور در پایان با اشاره به ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی استان قم با مرکز خدمات سرمایه گذاری استان خاطرنشان کرد: باید دستگاه‌های اجرایی استان قم برای تهیه و به روز رسانی محتوای مناسب با دستگاه خود در وب سایت مرکز خدمات سرمایه گذارای، همکاری‌های لازم را به عمل‌آورند.

انتهای پیام/136
 


کد مطلب: 58695

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/58695/تشریح-وظایف-مرکز-خدمات-سرمایه-گذاری-استان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir