کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم خبر داد

نایب‌قهرمانی پرتاب‌گر قم در دوومیدانی داخل سالن ایران

خبرگزاری فارس , 23 دی 1396 ساعت 10:00

رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم از موفقیت پرتاب‌گر با تجربه قم در کسب مقام دوم و عنوان نایب‌قهرمانی پیکارهای داخل سالن قهرمانی کشور خبر داد.


به گزارش قم نیوز علی رضایی در قم، اظهار کرد: مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی کشور جنبه انتخابی تیم ملی برای حضور موفق کشورمان در پیکارهای قهرمانی آسیا را دارد و دوومیدانی‌کاران قم در اوج آمادگی راهی این پیکارها شده‌اند.
وی ادامه داد: در روز نخست مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی کشور محمدحسین اسکندری در رشته پرتاب وزنه موفق‌ترین و شاخص‌ترین عضو تیم منتخب هیأت‌ دوومیدانی قم بود که مزد ماه‌ها تلاش و تمرین خود را تنها با اختلاف یک سانتیمتر با کسب مقام نایب‌قهرمانی به دست آورد.
رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم افزود: این دوره از رقابت‌ها با هدف انتخاب برترین‌های مواد و رشته‌های مختلف به منظور حضور در اردوی تیم ملی دوومیدانی ایران برای شرکت در هشتمین دوره مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا برگزار می‌شود و اسکندری با این موفقیت خود را به یک قدمی پیکارهای آسیایی 2018 رساند.
وی یاد آور شد: برترین های روز نخست در حالی معرفی شدند که دوومیدانی‌کاران در رشته‌های پرتاب وزنه، پرش ارتفاع، سه هزار متر، 60 متر، پرش سه‌گام و 800 متر به میزبانی سالن سرپوشیده آفتاب مجموعه ورزشی انقلاب تهران با یکدیگر برای کسب مقام‌های اول تا سوم به رقابت پرداختند.
رضایی عنوان کرد: در رشته پرتاب وزنه این مسابقات که ارزشمندترین موفقیت برای تیم منتخب هیأت‌ دوومیدانی استان قم رقم خورد، محمدحسین اسکندری با سابقه دو دوره حضور در پیکارهای داخل سالن قهرمانی آسیا با پرتابی به میزان 18 متر و 65 سانتیمتر به مقام قهرمانی دست یافت.
وی یاد آور شد: در رده‌بندی نهایی رقابت‌های رشته پرتاب وزنه شاهین مهردلان از تیم هیأت‌ خراسان‌رضوی با پرتاب 18 متر و 66 سانتیمتر روی سکوی نخست ایستاد و قهرمان شد، محمدحسین اسکندری از تیم هیأت‌ قم با 18 متر و 65 سانتیمتر در مکان دوم ایستاد و شاهین جعفری از تیم تهران (الف) با پرتاب 18 متر و 52 سانتیمتر در مکان سوم جای گرفت.

انتهای پیام / 136
 


کد مطلب: 58696

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/58696/نایب-قهرمانی-پرتاب-گر-قم-دوومیدانی-داخل-سالن-ایران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir