کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم مطرح کرد

برنامه ریزی برای تولید 1500 مگاوات برق خورشیدی در قم

خبرگزاری فارس , 23 دی 1396 ساعت 10:15

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم گفت: برای تولید هزار و 500 مگاوات برق خورشیدی در استان طی چهار سال آینده برنامه ریزی کردیم.


به گزارش قم نیوز سید حسن رضوی در قم با اشاره به ضرورت تلاش برای افزایش صادرات استان قم اظهار کرد: در استان در بخش‌های تولید فرآورده‌های پروتئینی و لبنیات مازاد تولید وجود دارد و برای رونق دادن به این بخش‌ها باید به فکر افزایش صادرات محصولات آن‌ها باشیم.
وی ادامه داد: تولید برق از طریق انرژی خورشید یکی از رویکردهای اصلی مدیران استان قم است و در این راستا برای تولید هزار و 500 مگاوات برق خورشیدی در استان طی چهار سال آینده برنامه ریزی کردیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم افزود: اتصال واحدهای صنعتی استان به ریل راه آهن و نیز توسعه منطقه اقتصادی سلفچگان جزو اهداف مهم مدیران استان قم است.
رضوی با اشاره به وضعیت بیمارستان هزار تخت خوابی در منطقه پردیسان قم اظهار کرد: این بیمارستان توسط یک مجموعه اقتصادی در حال احداث است، این مجموعه به دنبال ایجاد پردیس جامع طرح سلامت با امکاناتی همچون بیمارستان درمانی، هتلینگ و دانشگاه در منطقه پردیسان قم است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته پردیس جامع طرح سلامت در منطقه پردیسان قم تا حدود چهار سال دیگه به صورت کامل به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/136
 


کد مطلب: 58697

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/58697/برنامه-ریزی-تولید-1500-مگاوات-برق-خورشیدی-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir